Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit väldigt glad att ha ridhus den senaste tiden när det mest regnar och blåser här på slätten. Igår red vi dock ut en sväng när det var uppehåll, och då tittade faktiskt solen fram en stund också! Red rundan åt andra hållet mot vad vi brukar så det var ganska läskigt att gå förbi prasslande buskar och lurpassande postlådor
Men åh vad trist!Jag kan ju passa på att berätta även här. Imorgon bitti är det avlivning inbokad för Peia. Hon är halt i båda bak och det är kopplat till röntgenförändringarna som upptäcktes förra våren. Dottern kommer ta farväl ikväll och jag är med hela vägen imorgon.
Men åh vad trist!
Visst är det den fina du visat bild på tillsammans med din dotter?
Vet av erfarenhet hur tungt det är. Ska tänka på dig imorgon..
Kram Jenny
Jag kan ju passa på att berätta även här. Imorgon bitti är det avlivning inbokad för Peia. Hon är halt i båda bak och det är kopplat till röntgenförändringarna som upptäcktes förra våren. Dottern kommer ta farväl ikväll och jag är med hela vägen imorgon.
Jag kan ju passa på att berätta även här. Imorgon bitti är det avlivning inbokad för Peia. Hon är halt i båda bak och det är kopplat till röntgenförändringarna som upptäcktes förra våren. Dottern kommer ta farväl ikväll och jag är med hela vägen imorgon.
Någon med erfarenhet av spatt på connemaror?
Någon med erfarenhet av spatt på connemaror?
Vad mycket tråkigheter vi haft här senast halvåret Beklagar det som hänt Peia och tråkigt att Tiger är halt. Jag blev själv skitnojjig igår när jag drog med fingrarna över Zimbas rygg och han drog sig undan vid samma punkt flera gånger. Ont i ryggen?