CLXXI Vad gör vi?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 015
  • Visningar Visningar 101 415
Status
Stängd för vidare inlägg.
PXL_20230212_103722814.MP.webp

Tittat på hur grannens arborist jobbat hela förmiddagen, "jag älskar jobb, jag kan titta på hur länge som helst" :laugh:

Väldigt spännande i alla fall, tycker både jag och 3,5åringen!

Magsjuka här. Har inte gjort något vettigt alls idag 😞
Försöker dricka vatten lite då och då. Ska försöka äta lite blåbärssoppa sen.

Finns så mycket vettigare saker att göra än att ligga här! Men vad göra? Hoppas detta går över fort!
Blir jag lite piggare kanske kan se någon film eller så nu orkar jag inte ens det. Värdelöst detta :mad:

Sååå god frukost tidigare 😋😍. Inte minst med frukt och blåbär i yoghurten och roast'n toast med ost och denna såå goda marmelad! St Dalfour Mango och passionsfrukt 😍👌. Nehej hög tid att ta tag i dagen; byta gardiner och ta ner juleljusen under dagen är väl hög tid typ 2 veckor kvar till mars och våren 😄.
Julen varar till påska... sambon kan gnälla omkring 13 dag jul att det ser förskräckligt ut med julsaker. Jag pekar och påtalar efter 20 dag alla som har julsaker uppe bara för att visa att vi inte är värst........

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 207
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 305
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 303
Senast: Tantan
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka