Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Julen varar till påska... sambon kan gnälla omkring 13 dag jul att det ser förskräckligt ut med julsaker. Jag pekar och påtalar efter 20 dag alla som har julsaker uppe bara för att visa att vi inte är värst........Sååå god frukost tidigare . Inte minst med frukt och blåbär i yoghurten och roast'n toast med ost och denna såå goda marmelad! St Dalfour Mango och passionsfrukt . Nehej hög tid att ta tag i dagen; byta gardiner och ta ner juleljusen under dagen är väl hög tid typ 2 veckor kvar till mars och våren .
I nån sekund trodde jag du bara hade sandaler på.Brodd var räddningen idag.
7,3 km avklarat.
-2,5 grad. Vill ha plus!
Nu dusch och viloläge!
Visa bifogad fil 112490
Jag orkar inte ta ner julgardinerna så de får sitta till när jag putsar fönster igenJulen varar till påska... sambon kan gnälla omkring 13 dag jul att det ser förskräckligt ut med julsaker. Jag pekar och påtalar efter 20 dag alla som har julsaker uppe bara för att visa att vi inte är värst........
Haha sant men nu är det dags känner jag i takt med att solen blir starkare och ljuset återvänderJulen varar till påska... sambon kan gnälla omkring 13 dag jul att det ser förskräckligt ut med julsaker. Jag pekar och påtalar efter 20 dag alla som har julsaker uppe bara för att visa att vi inte är värst........
Mår du bättre idag?Pratat med läkare och jag får åka hem idag. Himla skönt.
Lite. Men min mamma kommer ner så bättre att vara hemma tyckte vi.Mår du bättre idag?
Vad bra att du verkar ha bra stöd runt dig!Lite. Men min mamma kommer ner så bättre att vara hemma tyckte vi.