CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
PXL_20230212_103722814.MP.jpg

Tittat på hur grannens arborist jobbat hela förmiddagen, "jag älskar jobb, jag kan titta på hur länge som helst" :laugh:

Väldigt spännande i alla fall, tycker både jag och 3,5åringen!
 
Magsjuka här. Har inte gjort något vettigt alls idag 😞
Försöker dricka vatten lite då och då. Ska försöka äta lite blåbärssoppa sen.

Finns så mycket vettigare saker att göra än att ligga här! Men vad göra? Hoppas detta går över fort!
Blir jag lite piggare kanske kan se någon film eller så nu orkar jag inte ens det. Värdelöst detta :mad:
 
Sååå god frukost tidigare 😋😍. Inte minst med frukt och blåbär i yoghurten och roast'n toast med ost och denna såå goda marmelad! St Dalfour Mango och passionsfrukt 😍👌. Nehej hög tid att ta tag i dagen; byta gardiner och ta ner juleljusen under dagen är väl hög tid typ 2 veckor kvar till mars och våren 😄.
Julen varar till påska... sambon kan gnälla omkring 13 dag jul att det ser förskräckligt ut med julsaker. Jag pekar och påtalar efter 20 dag alla som har julsaker uppe bara för att visa att vi inte är värst........
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 704
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp