Idag var ett par hjortar som plötsligt visade sig utanför hagen rysligt otäckt sa hästarna som for runt, gjorde bocksprång och blåste upp sig- hästar! . Stallet klart och dags att ta tag i göromålen här hemma .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ugnen? Inte crooken? Den blir så mycket godare där....Lasagne i ugnen ! RIKLIGT med ostsås såklart....
Ibland gör jag i ugnen, ibland i crockpotten...Ugnen? Inte crooken? Den blir så mycket godare där....
Sedan jag började med crock poten har det bara blivit i den...Ibland gör jag i ugnen, ibland i crockpotten...
Vi hade en ungefär lika trevlig upplevelse för några veckor sedan, när vi påtalade att vi fått vänta i över en halvtimme på maten på ett ställe. Tänkte att det kanske skulle leda till att de drog av 30% från notan eller något i den stilen. Döm av vår förvåning när vi istället fick hela middagen gratis, inklusive fyra cocktails och två efterrätter!Hemma igen efter en mycket god middag pa ett stalle i stan vi inte varit pa forut. Problemet var att vi fick vart vatten (alltid ett glas vatten har i USA) och vin/ol ... och sedan vantade vi pa middagen ... som inte kom. Nar en "hostess" som visade oss till vart bord fragade hur det var pa vagen forbi, patalade jag att vi var hungriga men att maten inte kom.
Hon bad sa valdigt mycket om ursakt och forklarade att koket hade for mycket att gora (det AR ju faktiskt forkylnings tider har) samtidigt som hon trollade fram brod, ett krydd smor och oliv olja att mumsa pa medan vi vantade. Nar vi sedan var pa vag ut sa kom agaren och sa att hon forstod att vi inte var nojda sa hon gav oss ett gift card pa $25 USD. ungefar en fjardedel av notan ... och brodet behovde vi inte betala.
Jag tror vi kommer att ga tillbaka dit trots att vi tidigare sa att "enough is enough" och att det fanns for manga bra stallen i stan for att besoka just det har. Jag alskar Amerikansk "Customer Service"!
Vi hade en ungefär lika trevlig upplevelse för några veckor sedan, när vi påtalade att vi fått vänta i över en halvtimme på maten på ett ställe. Tänkte att det kanske skulle leda till att de drog av 30% från notan eller något i den stilen. Döm av vår förvåning när vi istället fick hela middagen gratis, inklusive fyra cocktails och två efterrätter!
Klänningar?Slö shoppar kläder.
Jag är inte där än, försökte hitta några tröjer som inte ser förjävliga ut. (som de jag har nu)Klänningar?