CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon! Molnigt idag, undrar hur kallt? Funderar på en promenad efter frukost.

Edit. Det var 0 grader. Igår när jag gick och lade mig var det minst -3…
 
Älskar kompisen som har bjudit med oss till deras fjällstuga i mars. Hen vill att allt ska vara perfekt för gäster, så nu ringde hen och ville vara kolla att vi vill åka så långt och att vi förstod att det tog ett antal timmar. Jo tack vi har ju varit i de trakterna de senaste 5 åren så avstånden har vi koll på. Sen ville hen vara tipsa om att mössa kan vara bra. 😂 Hens partner bara suckade och påpekade att vi var ganska vana vid vinter.

De har just haft släktingar från Tyskland på besök, jag misstänker att de inte var så väl förberedda. 😇😁
 
Älskar kompisen som har bjudit med oss till deras fjällstuga i mars. Hen vill att allt ska vara perfekt för gäster, så nu ringde hen och ville vara kolla att vi vill åka så långt och att vi förstod att det tog ett antal timmar. Jo tack vi har ju varit i de trakterna de senaste 5 åren så avstånden har vi koll på. Sen ville hen vara tipsa om att mössa kan vara bra. 😂 Hens partner bara suckade och påpekade att vi var ganska vana vid vinter.

De har just haft släktingar från Tyskland på besök, jag misstänker att de inte var så väl förberedda. 😇😁

Lite överflödigt, ja :D men vilken vänlig kompis! :heart
 
Syr på min kavaj. Det ser bra ut såhär långt. Men nu måste jag vänta på att affären öppnar så jag kan köpa mellanlägg innan jag fortsätter. Surt, jag som har ett sånt flow! Får försöka kanalisera det till typ städning istället. Det ligger travar av tyg på golvet som skulle behöva sorteras, märkas och hamna i lådor...
 
Brodd var räddningen idag.
7,3 km avklarat.
-2,5 grad. Vill ha plus!
Nu dusch och viloläge!
93AD07F0-7072-47EF-B909-A7FB3864074F.jpeg
 
Äter lunch, sedan dags att gå till jobbet. Av någon anledning så har jag varit galet trött och halvsovit hela förmiddagen. Kanske inte sov så bra inatt trots allt. Får se om jag blir piggare av promenaden till jobbbet, annars får jag väl vara glad åt att det inte är så många timmars arbete idag :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 705
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp