Kan du minska pressen på dig? eller blir konsekvenserna för stora?
Det finns ingenstans att lämna över till. Det kommer att ge sig om ett par veckor (eller lätta iaf).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du minska pressen på dig? eller blir konsekvenserna för stora?
tufft! hoppas det lättar tidigare än så!Det finns ingenstans att lämna över till. Det kommer att ge sig om ett par veckor (eller lätta iaf).
Jag brukar svara samma när folk frågar vad jag ska/har gjort på min semester. Fixa hemma och bara ta det lugnt.... Det är det jag VILL göra.Jag gör typ aldrig nåt på helgen. Och jag svarar det när jag får frågan.
"Jag har inte gjort nånting, och det var så skönt!"
Älskar kompisen som har bjudit med oss till deras fjällstuga i mars. Hen vill att allt ska vara perfekt för gäster, så nu ringde hen och ville vara kolla att vi vill åka så långt och att vi förstod att det tog ett antal timmar. Jo tack vi har ju varit i de trakterna de senaste 5 åren så avstånden har vi koll på. Sen ville hen vara tipsa om att mössa kan vara bra. Hens partner bara suckade och påpekade att vi var ganska vana vid vinter.
De har just haft släktingar från Tyskland på besök, jag misstänker att de inte var så väl förberedda.
En riktigt fin vän som man utan att tveka skulle kunna ringa mitt i natten med ett problem och hen skulle komma eller hitta en annan lösning omgående. Så glad att vi har hen med partner i vårt liv även om det ibland går långt mellan tillfällena vi ses.Lite överflödigt, ja men vilken vänlig kompis!
Vi kan byta . Var alldeles vackert frostigt i morse men nu har vi plus igen. Pendlar ganska skapligt här.Brodd var räddningen idag.
7,3 km avklarat.
-2,5 grad. Vill ha plus!
Nu dusch och viloläge!
Visa bifogad fil 112490