Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, min specialitetBörjar bli lite trött men startade en tvättmaskin för en stund sedan. Det var ju lite dåligt planerat av mig…
vi gör alla mindre bra val!Börjar bli lite trött men startade en tvättmaskin för en stund sedan. Det var ju lite dåligt planerat av mig…
Jag har sagt till chefen att inte fråga sånt (kollegor är ju svårare att styra). Att aldrig på ett avdelningsmöte/APT/whatever fråga ”hur var helgen” eller ”vad ska ni göra i påsk” osv.Hatar frågan, vad har du gjort i helgen? Mina helger ser exakt likadana ut och hade jag inte haft hästen, hade jag antagligen inte gjort något alls.
Det är nästan bara chefen som kommer med den frågan...Jag har sagt till chefen att inte fråga sånt (kollegor är ju svårare att styra). Att aldrig på ett avdelningsmöte/APT/whatever fråga ”hur var helgen” eller ”vad ska ni göra i påsk” osv.
Då hänger man tvätten imorgon.Börjar bli lite trött men startade en tvättmaskin för en stund sedan. Det var ju lite dåligt planerat av mig…
Den var fin, och väldigt passande för mig för dagen!Fick mig att söka på en dikt jag fick lära mig första versen på i högstadiet:
https://www.poetryfoundation.org/poems/45521/i-wandered-lonely-as-a-cloud
Samt tänka på att här är det minusgrader och lite vitt på marken.
Nu är låset bytt... eller vi köpte en sats och 3 cylindrar för att även i fortsättningen ha samma nyckel till hus garaget och förrådet. Vi började med cylinder och det räckte. Just nu hade vi tappat bort en torx för att byta hela satser men det räckte med cylinder.....Låter som ni bhöver köpa nytt lås!
Då hänger man tvätten imorgon.
Är maskinen fräsch, så händer noll med tvätten under de timmarna.
Vad har du för specialmaterial? Har aldrig upplevt att tvätten blivit skrynkligare av att vänta till dagen efter. Bara om den legat knycklad och börjat bli lite torr.Den blir skrynklig beyond recognition
Kan du minska pressen på dig? eller blir konsekvenserna för stora?Är vaken och städar i snigeltempo och packar väskor inför veckan (barnets mest, gymnastik och simning).
Att det är för mkt på jobbet börjar också synas i ansiktet, arga blemmor som jag inte brukar ha Det gör ont!