Nu ska jag tömma torktumlaren och tvätta sminkborstar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns alltid lite bättre (även om kanske lite pinsamt) när någon frågar om hur det gick märkligt nog, jag ligger och gnäller tills någon frågar och då kan jag minsann ta mig upp och säger att det är okej Tydligen räcker det med lite uppmärksamhet för mig!Äventyr idag med en riktig tant-vurpa på isen. Ryck av 30 kilo hund simultant med tramp på isfläck = båda fötterna rätt upp i luften och ograciös sidolandning i en snöig rabatt.
Hel men vitpudrig med något blåslaget ego fick jag kravla mig upp och borsta bort snö. Den ansvarige Gangstern hade i alla fall skam nog i kroppen för att komma tillbaka och ta en nosning för att se att jag levde.
Noterade även att inget av barnen med vidhängande förälder som åkte stjärtlapp i backen bredvid reagerade på en flygande medmänniska som brakade in i trädgårdsbuskarna. Nästa gång ska jag ligga kvar och gnälla lite av ren princip för att se om jag får ett "hur gick det?"-hojt nånstans ifrån.
I övrigt en lugn och skön lördag här hemma, gangstrarna, tjockiskisse och jag har hängt i soffan. Jag har kommit ikapp med mail, tillsnyggning av bokhyllan, och lite sånt där som hamnar på ska-göras-nånannangång-listan.
I övrigt en lugn och skön lördag här hemma, gangstrarna, tjockiskisse och jag har hängt i soffan. Jag har kommit ikapp med mail, tillsnyggning av bokhyllan, och lite sånt där som hamnar på ska-göras-nånannangång-listan.
Myser i soffan framför brasan. Det blev en kortare vandringstur i förmiddags för att hinna hem innan regnovädret drog in. Vi valde en av de lokala lederna som börjar och slutar i princip runt knuten från vårt hus, och den var väldigt trevlig! Precis när vi kom ner till byn igen började det regna och har öst på rätt bra sedan dess, snacka om att vi hade flyt!
Efter lunch och tupplur i soffan börjar vi nu vakna till liv igen och ska se färdigt gårdagens film innan det blir dags för mera bubbel, brasa och sedan pubbesök
Bifogar bild från idag så att @Daff blir nöjd (), vi bor i byn som syns nere till vänster i bild
Visa bifogad fil 112005
Vet Brunetten om att du baktalar henne å det grövsta?
Armhålor? Läste jag rätt?Passar på att laga mat i vedspisen när jag ändå är tvungen att elda på grund av kylan. Tre olika armhålor för veckan som kommer
Läste två gångerArmhålor? Läste jag rätt?
Omgångar Tack telefonenArmhålor? Läste jag rätt?
Antingen en väldigt speciell rätt eller en felskriven av matlådor. Lite oklartArmhålor? Läste jag rätt?