Roligt med ny säsong av Leif&Billy och med drygt 15 grader kallt ute nu får elementet I köket jobba på när vi knappt kunnat elda då stackars sambon blir sämre i hostan efter infektionen pga den torra luften vi får inne av eldningen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du skriver så där så låter det väldigt ensamtGått ut och druckit vin med någon vän, men istället sitter jag här och tittar på melodifestivalen med hamsten som enda sällskap.
Jag myste med tvätten jag. Nu myser jag med kudden.När du skriver så där så låter det väldigt ensamt
Vill du låta hurtig så skriver du;
Björn och jag har mello-mys ikväll
(Jag älskar att han heter Björn )
P.s Jag hade mello-mys med Bosse, btw
Låter som de inte bryr sig om SSB&RDF över huvud taget.
Ha! Jag myser också med kudden just nuJag myste med tvätten jag. Nu myser jag med kudden.
Äh, det är bara en sak som jag glömmer bort hur bisarrt få vet om.Vad syftar du på med dina förkortningar?
Funderar på om jag ska klippa håret kort. Alltså jättekort. Jag har ungefär så länge jag kan minnas varit less på mitt hår. Jag är värmekänslig som sjutton och jag lider på somrarna för att det blir så varmt. Mitt hår är tjockt(!) och blir som en mössa. Jag har av praktiska skäl alltid håret uppsatt i en boll bak på huvudet, så egentligen finns det väl ingen anledning att behålla det långt? Men så är jag rädd(!) för att det ska bli så fult att jag ångrar mig jättemycket och så tar det hundra år innan det växer ut igen så att jag vågar visa mig bland folk...
Många gånger har det känts lockande att bara raka av eländet. Men det riskerar nog att bli jättefult. Så nu funderar jag på att trots allt lägga pengarna på besök hos en frisör som kan klippa en snygg, praktisk frisyr som är kort men inte rakat... Men kan en sådan frisyr hålla sig snygg utan massor av fix, hårspray osv? För nej, inte en chans att jag kommer orka hålla på med sådant varje dag. Som sagt var. Praktiskt. Jag vill att allt ska vara praktiskt. Och så vill jag inte att folk ska vända sig om och stirra på mig i skräck pga mitt utseende.
Håller med om Björn. Älskar även hundar som heter Björn/Bear, särskilt om de är stora och fluffiga.När du skriver så där så låter det väldigt ensamt
Vill du låta hurtig så skriver du;
Björn och jag har mello-mys ikväll
(Jag älskar att han heter Björn )
P.s Jag hade mello-mys med Bosse, btw
Ja, finns korta frisyrer som kräver i princip noll fix, MEN om du sover med dem kommer de ställa sig på ända. Kort hår torkar dock fort så en snabbdusch eller bara blöta håret funkar bra som "fix". Du behöver inte spegla dig eller något.Funderar på om jag ska klippa håret kort. Alltså jättekort. Jag har ungefär så länge jag kan minnas varit less på mitt hår. Jag är värmekänslig som sjutton och jag lider på somrarna för att det blir så varmt. Mitt hår är tjockt(!) och blir som en mössa. Jag har av praktiska skäl alltid håret uppsatt i en boll bak på huvudet, så egentligen finns det väl ingen anledning att behålla det långt? Men så är jag rädd(!) för att det ska bli så fult att jag ångrar mig jättemycket och så tar det hundra år innan det växer ut igen så att jag vågar visa mig bland folk...
Många gånger har det känts lockande att bara raka av eländet. Men det riskerar nog att bli jättefult. Så nu funderar jag på att trots allt lägga pengarna på besök hos en frisör som kan klippa en snygg, praktisk frisyr som är kort men inte rakat... Men kan en sådan frisyr hålla sig snygg utan massor av fix, hårspray osv? För nej, inte en chans att jag kommer orka hålla på med sådant varje dag. Som sagt var. Praktiskt. Jag vill att allt ska vara praktiskt. Och så vill jag inte att folk ska vända sig om och stirra på mig i skräck pga mitt utseende.
Visst har du lockigt hår? Eller tänker jag på någon annanFunderar på om jag ska klippa håret kort. Alltså jättekort. Jag har ungefär så länge jag kan minnas varit less på mitt hår. Jag är värmekänslig som sjutton och jag lider på somrarna för att det blir så varmt. Mitt hår är tjockt(!) och blir som en mössa. Jag har av praktiska skäl alltid håret uppsatt i en boll bak på huvudet, så egentligen finns det väl ingen anledning att behålla det långt? Men så är jag rädd(!) för att det ska bli så fult att jag ångrar mig jättemycket och så tar det hundra år innan det växer ut igen så att jag vågar visa mig bland folk...
Jag brukar allt säga det att fixa något som funkar med mitt hår! de vet vad som fukar.Ja, finns korta frisyrer som kräver i princip noll fix, MEN om du sover med dem kommer de ställa sig på ända. Kort hår torkar dock fort så en snabbdusch eller bara blöta håret funkar bra som "fix". Du behöver inte spegla dig eller något.
Men bra att säga till frisören att du vill ha en sån frisyr som fungerar med ditt hår.
Se där! du orkade ju!