Vaknade vid kl 5 och kunde inte somna om, så nu sitter jag och äter frukost. Hoppas på att kunna sova lite senare idag, onödigt att vakna så tidigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, finns korta frisyrer som kräver i princip noll fix, MEN om du sover med dem kommer de ställa sig på ända. Kort hår torkar dock fort så en snabbdusch eller bara blöta håret funkar bra som "fix". Du behöver inte spegla dig eller något.
Men bra att säga till frisören att du vill ha en sån frisyr som fungerar med ditt hår.
Det gäller kanske bara att hitta en frisör man litar på... Jag har svårt för det därJag brukar allt säga det att fixa något som funkar med mitt hår! de vet vad som fukar.
Haha, det är vågigt iaf! Så det borde inte bli så illa av den anledningen tänker jag.Visst har du lockigt hår? Eller tänker jag på någon annan
Men om ditt hår är som mitt lär det se mer ut som George i Vi fem, dvs ser inte riktigt klokt ut
Äh. Det är inte pinsamt, det är ett kroppsligt symptom. Koncentrera dig och le så löser det sig.Pinsamt att vara så yr att man ramlar in i väggarna och inte kan gå rakt ute.
Får dra ner dosen ett par dagar och se om det går över
Ännu värre om man går in på t.ex. ancestry o likn. Där byter vi kvinnor efternamn så fort vi får barn med nån.Ska ge mig ut och släppa ut hästarna. Sedan göra amerikanska pannkakor ! Jag släktforskar lite grann och förundras över hur vimsigt det kan vara ibland. Om man har en pappa som hette Carl Peter Göransson kan man tydligen växla mellan att heta Karlsson eller Göransson i efternamn.... (de här damerna heter alltså Karlsson i vissa husförhörslängder/församlingsböcker och Göransson i andra).
Tittar ut. Det snöar rejält. Nyss rakt från vänster till höger. Nu från höger till vänster.
Inget av alternativen lockar till promenad.
klok kvinnaÄter frukost! Det här med datum är inte så noga hos min mor