Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som vad?Herregud, vad tråkigt jag har. Borde ha hittat på något ikväll.
Gått ut och druckit vin med någon vän, men istället sitter jag här och tittar på melodifestivalen med hamsten som enda sällskap.Som vad?
Har du dammsugit taket än?Som vad?
nä men nästa öppnat en garderob.Har du dammsugit taket än?
Bara ett tips
Bra jobbat!Har sågat till dessa i rätt längd o monterat 6st i taket med hjälp av en stege
Visa bifogad fil 112039
Inte jag heller. Eller ja, har ju ingen tv så.. men snacka om dumtvVäntar på tvättmaskinen nr3 för idag. Blir inga fler tvättar denna vecka
Tittar INTE på melodifestivalen
Det låter som en bra ide.. vi åt hemmagjord pizza. Mycket hemmagjord kebab bacon och ost.....Funderar på om jag ska hoppa ut i köket o stoppa en pippi i ugnen så magen får lite mat.
Jag handlar på billigare affärer nu. Är även känt (om du följt med i mediarapporteringen så känner du säkert till det) att mataffärer passar på att höja priserna mer än de behöver, för att gå med större vinst.Nej folk har inte råd men hur är det på dina affärer? Låter de bli att höja priserna för att folk inte har råd.
Har du siffror på alla sparade kapital?
Så du tror inte att elpriser och bränslepriser påverkar företagare?Jag handlar på billigare affärer nu. Är även känt (om du följt med i mediarapporteringen så känner du säkert till det) att mataffärer passar på att höja priserna mer än de behöver, för att gå med större vinst.
Nä jag har inga siffror på fastighetsbolagens sparade kapital, måste jag ha det? Jag litar på att seriösa journalister inom seriös media har gjort research och kollat upp siffrorna innan de skrev artiklar om att fastighetsbolagen tjänat mycket pengar innan inflationen.
Låter som de inte bryr sig om SSB&RDF över huvud taget.Kollar på NHL All Star och blir hungrig. Man vet vilken demografi de siktar in sig på. Chicken wings, hamburgare, pizza, buffalo wings, stek. Plus bolåneinstitut och stora bilar av olika märken.