Jag fattar ingenting nu.Hur menar du nu? Jag får inte svara dig. Ber om ursäkt för det ska inte hända igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar ingenting nu.Hur menar du nu? Jag får inte svara dig. Ber om ursäkt för det ska inte hända igen!
Wow! Hur har du fått ihop så många!?Mina fötter protesterar högljutt efter 50 000 steg i dag. Trött.
Men jag måste baka bröd, för jag har en idé i huvudet
Fötterna får stå ut med att jag står en stund till. Funderar lite om jag ska köpa såna där superdupermjuka återhämtningstofflor för när jag sprungit långpass. Måste golv vara så hårda lixom
Det enda ställe jag hört om i landet är just falu kommun.Har du kollat på om det finns något lokalt förvaltat/elfonds-pris? Räddningen för mig den här vintern har varit Falupriset.
Och spisen om man inte har det låst kom ju sambon på vid frukostenJa micron värmer också bättre om man knäpper på den, har jag hört. Host.
Såklart.
Men hyresgästföreningen har alltid sagt att man ska lägga undan varje månad för den retroaktiva höjningen
Lägger man undan det som begärs varje månad från att förhandlingen börjat så blir det inte så jobbigt
jag är INTE avundsjuk!Myser i soffan framför brasan. Det blev en kortare vandringstur i förmiddags för att hinna hem innan regnovädret drog in. Vi valde en av de lokala lederna som börjar och slutar i princip runt knuten från vårt hus, och den var väldigt trevlig! Precis när vi kom ner till byn igen började det regna och har öst på rätt bra sedan dess, snacka om att vi hade flyt!
Efter lunch och tupplur i soffan börjar vi nu vakna till liv igen och ska se färdigt gårdagens film innan det blir dags för mera bubbel, brasa och sedan pubbesök
Bifogar bild från idag så att @Daff blir nöjd (), vi bor i byn som syns nere till vänster i bild
Visa bifogad fil 112005
Hade också hoppats på lite bilder fantastiskt vackert!Myser i soffan framför brasan. Det blev en kortare vandringstur i förmiddags för att hinna hem innan regnovädret drog in. Vi valde en av de lokala lederna som börjar och slutar i princip runt knuten från vårt hus, och den var väldigt trevlig! Precis när vi kom ner till byn igen började det regna och har öst på rätt bra sedan dess, snacka om att vi hade flyt!
Efter lunch och tupplur i soffan börjar vi nu vakna till liv igen och ska se färdigt gårdagens film innan det blir dags för mera bubbel, brasa och sedan pubbesök
Bifogar bild från idag så att @Daff blir nöjd (), vi bor i byn som syns nere till vänster i bild
Visa bifogad fil 112005
Det enda ställe jag hört om i landet är just falu kommun.
Du är lyckligt lottad
ÅhMyser i soffan framför brasan. Det blev en kortare vandringstur i förmiddags för att hinna hem innan regnovädret drog in. Vi valde en av de lokala lederna som börjar och slutar i princip runt knuten från vårt hus, och den var väldigt trevlig! Precis när vi kom ner till byn igen började det regna och har öst på rätt bra sedan dess, snacka om att vi hade flyt!
Visa bifogad fil 112005
Wow!Myser i soffan framför brasan. Det blev en kortare vandringstur i förmiddags för att hinna hem innan regnovädret drog in. Vi valde en av de lokala lederna som börjar och slutar i princip runt knuten från vårt hus, och den var väldigt trevlig! Precis när vi kom ner till byn igen började det regna och har öst på rätt bra sedan dess, snacka om att vi hade flyt!
Visa bifogad fil 112005