CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har blåst upp typ 60 ballonger. Mina händer är spruckna efter allt ”talk”. Lämnade kalaset innan städning, det får barnets far ta hand om.

Ska försöka sova bort huvudvärken för att sedan om ett par timmar köra hem till min ”FWB” som idag kommer vara F, ingen orkar med ngt WB 😂
 
Det är ju ingen jättehöjning.
Man får vara glad att det blev så lindrigt.
Jag ska betala ca 300 kr mer varje månad
Hade de fått igenom sina krav hade det varit betydligt mer

Nej. För mig blir det 254 kr om jag har räknat rätt. Tycker inte att man kan klaga.

Nästan exakt lika; 256 får vi.

Det handlar inte om att jag har råd utan vad jag tycker är skäligt. 254:- per månad när det ser ut som det gör är pinsamt att klaga på.
Beror ju på vad man hade för hyra innan. De som har 13 000 i hyra och den höjs med 5% får inte nån höjning på 254 kr.

De som har bostadstillägg får bara för höjningen 3 månader retroaktivt så det kan bli en hyressmocka för en del om inte parterna kommer överens nu i mars.
 
Tänkte se filmen om Hooja på svtplay men telefonen som jag strömmar med (till tvn) var nästan urladdad så väntar på att den ska laddas tillräckligt för att jag ska kunna starta den. Sen har jag den på laddning samtidigt som jag strömmar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 705
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp