CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har blåst upp typ 60 ballonger. Mina händer är spruckna efter allt ”talk”. Lämnade kalaset innan städning, det får barnets far ta hand om.

Ska försöka sova bort huvudvärken för att sedan om ett par timmar köra hem till min ”FWB” som idag kommer vara F, ingen orkar med ngt WB 😂

Det är ju ingen jättehöjning.
Man får vara glad att det blev så lindrigt.
Jag ska betala ca 300 kr mer varje månad
Hade de fått igenom sina krav hade det varit betydligt mer

Nej. För mig blir det 254 kr om jag har räknat rätt. Tycker inte att man kan klaga.

Nästan exakt lika; 256 får vi.

Det handlar inte om att jag har råd utan vad jag tycker är skäligt. 254:- per månad när det ser ut som det gör är pinsamt att klaga på.
Beror ju på vad man hade för hyra innan. De som har 13 000 i hyra och den höjs med 5% får inte nån höjning på 254 kr.

De som har bostadstillägg får bara för höjningen 3 månader retroaktivt så det kan bli en hyressmocka för en del om inte parterna kommer överens nu i mars.

Tänkte se filmen om Hooja på svtplay men telefonen som jag strömmar med (till tvn) var nästan urladdad så väntar på att den ska laddas tillräckligt för att jag ska kunna starta den. Sen har jag den på laddning samtidigt som jag strömmar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 042
Senast: Migo
·
  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 100
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV