Enkelt..God morgon! Rimlig fråga: Varför är jag vaken?![]()
Det är egentligen inte du, en löjromsälskande alien har invaderat skalet när du sov (hyfsat rimlig teori ändå)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enkelt..God morgon! Rimlig fråga: Varför är jag vaken?![]()
Nej. För mig blir det 254 kr om jag har räknat rätt. Tycker inte att man kan klaga.Det är ju ingen jättehöjning.
Man får vara glad att det blev så lindrigt.
Jag ska betala ca 300 kr mer varje månad
Hade de fått igenom sina krav hade det varit betydligt mer
Vi fick 10% höjning.Nej. För mig blir det 254 kr om jag har räknat rätt. Tycker inte att man kan klaga.
Nästan exakt lika; 256 får vi.Nej. För mig blir det 254 kr om jag har räknat rätt. Tycker inte att man kan klaga.
Hu inget roligt när det bara forsarIdag måste jag städa.
Har ingen lust men är behövligt.
Ska be sonen och kompisen om hjälp såklart.
Har mens och blöder massor och såklart då också ont i ryggen som fan.
Alltid när jag har mens...
Höj lönerna med 5% också då tack så att folk har råd att bo kvar
![]()
Nej du kan kanske inte klaga för du har råd men ”man” kan klaga.Nej. För mig blir det 254 kr om jag har räknat rätt. Tycker inte att man kan klaga.
NäeHu inget roligt när det bara forsar![]()
Nästan exakt lika; 256 får vi.
Det handlar inte om att jag har råd utan vad jag tycker är skäligt. 254:- per månad när det ser ut som det gör är pinsamt att klaga på.Nej du kan kanske inte klaga för du har råd men ”man” kan klaga.
Haha vilken knäppis! Jag hade blivit sjukt irriterad av att bli väckt men sen av en händelse blivit hungrig och gått ner och ätit ändåSambon var på firmafest igår. Jag gick nog och la mig cirka 23. Klockan ett kommer han instormande i sovrummet och undrar om jag vill ha ett skrovmål.nja, jag sover ju liksom. När jag klev upp fanns det ett helt skrovmål i kylen, inklusive chili cheese, smältost, dricka och räksallad. Rimligt.
![]()
Håller med. Allt ökar ju och bidrar ju även till detta. Vi hade ju skrivit på en hyrestrappa för ökning då vi ju haft oerhört billig hyra men så upptäckte de ju att de behövde höja ännu lite mera nu utöver pga ja sotning, sopptömning ökar ja du vet ju såklart, så håller med här.Det handlar inte om att jag har råd utan vad jag tycker är skäligt. 254:- per månad när det ser ut som det gör är pinsamt att klaga på.
Höj lönerna med 5% också då tack så att folk har råd att bo kvar
![]()
Om vi verkligen skulle höja (hjälpa) bara för dem som inte har råd att bo kvar i ett hyfsat enkelt boende skulle den effekten bli minimal. För det är trots allt väldigt få.Hej hopp i galopp inflation!![]()