Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade helst köpt ny pryl för att slippa det Men den är fortfande i bra skick så vill hellre laga än köpa ny, då det även är en dyr pryl, så även biligare att laga än att köpa nytt.Hittat ett ställe som kanske kan laga en pryl åt mig, nu måste jag bara samla mod till att åka dit och prata med dem.
Det är kärlek detSambon var på firmafest igår. Jag gick nog och la mig cirka 23. Klockan ett kommer han instormande i sovrummet och undrar om jag vill ha ett skrovmål. nja, jag sover ju liksom. När jag klev upp fanns det ett helt skrovmål i kylen, inklusive chili cheese, smältost, dricka och räksallad. Rimligt.
Usäkta? Min pms hjärna vill väldigt gärna sno en bil någonstans så jag kan köra till personen och ge hen en lååång utskällning.
Bara bilden på spider man gör mig helt vansinnig och ger mig dåliga vibbar...
Nä, blä. Ingen bra "kompis" den där, jag hade sagt tack men nej tack till att någonsin ha kontakt igen.
Det stod att de nu är överens med Hyresgästföreningen.
Jag vet inte om jag kan tycka att vi kan gnälla över 5,2% när allt blir dyrare för alla.
Ja alltså, fastighetsägarorganisation(erna) har ju räknat ut att det behövs en höjning på 25% (!) men de begärde runt 10%Här stog det i lokaltidningen att kommunala bostadsbolaget höjer 5% och att det egentligen var för lite
Är det ovanligt?God morgon! Rimlig fråga: Varför är jag vaken?
Sambon var på firmafest igår. Jag gick nog och la mig cirka 23. Klockan ett kommer han instormande i sovrummet och undrar om jag vill ha ett skrovmål. nja, jag sover ju liksom. När jag klev upp fanns det ett helt skrovmål i kylen, inklusive chili cheese, smältost, dricka och räksallad. Rimligt.
Jag har räknat ut att jag behöver en lönehöjning på 25% men i värsta fall kan jag nöja mig med strax över 10%. Får prova det som argument. Så arbetsgivaren känner sig väldigt nöjda med att det inte blev 25%.Ja alltså, fastighetsägarorganisation(erna) har ju räknat ut att det behövs en höjning på 25% (!) men de begärde runt 10%
Är det ovanligt?
Jag har aldrig haft en PMS hjärna och vill åka ner och justera hans knän.
Det är ju ingen jättehöjning.Börjar lite senare än vanligt idag.
Fick meddelande att vi från 1/3 får 5,2% höjning på hyran.
Verkar som att många har svårt att betala hyran/betala hyran i tid för det stod det om.
Så man får väl bara betala och vara tacksam att man kan.
Prognosen säger att det ska komma snö och jag vill inte!
Men snart är det helg iaf.