CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
-12 och jag gruvar mig för att gå ut och jogga.
B8937B13-D53E-4E00-A97A-BECFEE8006D2.jpeg
 
Sambon var på firmafest igår. Jag gick nog och la mig cirka 23. Klockan ett kommer han instormande i sovrummet och undrar om jag vill ha ett skrovmål. :rofl: nja, jag sover ju liksom. När jag klev upp fanns det ett helt skrovmål i kylen, inklusive chili cheese, smältost, dricka och räksallad. Rimligt. 🤷😅
 
:confused: Usäkta? Min pms hjärna vill väldigt gärna sno en bil någonstans så jag kan köra till personen och ge hen en lååång utskällning. :angel:
Bara bilden på spider man gör mig helt vansinnig och ger mig dåliga vibbar...

Nä, blä. Ingen bra "kompis" den där, jag hade sagt tack men nej tack till att någonsin ha kontakt igen.

Åh, min hjärna utan PMS fick samma impuls... djefla idiot :mad:

@Diabetikern
 
Vaknar emotionellt blåslagen efter en massa drömmar åt olika håll, bland annat en där Whippishen försvann. Tacksam för våra strikta koppel-policies IRL.

Vaknar även med låten ”I’ll Make a Man Out of You” från filmen Mulan på hjärnan, för andra morgonen i rad. Så jag har gett mig och ligger och lyssnar på den nu.
 
Det stod att de nu är överens med Hyresgästföreningen.
Jag vet inte om jag kan tycka att vi kan gnälla över 5,2% när allt blir dyrare för alla.

Här stog det i lokaltidningen att kommunala bostadsbolaget höjer 5% och att det egentligen var för lite :cautious:
Ja alltså, fastighetsägarorganisation(erna) har ju räknat ut att det behövs en höjning på 25% (!) men de begärde runt 10%
 
Sambon var på firmafest igår. Jag gick nog och la mig cirka 23. Klockan ett kommer han instormande i sovrummet och undrar om jag vill ha ett skrovmål. :rofl: nja, jag sover ju liksom. När jag klev upp fanns det ett helt skrovmål i kylen, inklusive chili cheese, smältost, dricka och räksallad. Rimligt. 🤷😅

Min kompis somnade en gång med en hamburgare i fickan som han köpte på vägen hem från krogen 😅
 
Verkar inte bättre än att jag bara hann jobba lite denna vecka så är jag förkyld med halsont också ?!? Skiten verkar avlösa varandra...Begriper inte hur jag kunde hålla mig frisk alldeles I början före jul! Så less på att vara utan mina linser efter 3 veckor (är nog längsta uppehållet sen jag började med dem) och vill ju sätta igång pållan som vilat! Nåja vakna brevid dessa två älskade killar (sambon och hankatten) till solsken som strålande in genom sovrumsfönstret är underbart 😍🥰.
 
Börjar lite senare än vanligt idag.
Fick meddelande att vi från 1/3 får 5,2% höjning på hyran.
Verkar som att många har svårt att betala hyran/betala hyran i tid för det stod det om.
Så man får väl bara betala och vara tacksam att man kan.

Prognosen säger att det ska komma snö och jag vill inte!
Men snart är det helg iaf.
Det är ju ingen jättehöjning.
Man får vara glad att det blev så lindrigt.
Jag ska betala ca 300 kr mer varje månad
Hade de fått igenom sina krav hade det varit betydligt mer
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 704
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp