Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag fattade artikeln som att det var sekreterare i hela Sörmlands region som blev indragna i att få skriva diktaten.Japp, sedan i söndags.
Inte förvånad, men söker tyvärr på 50 % och är handikappad och det är som dödsdömt att få jobb "vi behöver 100 %" heter det. Tja, men extra på 50 % när det ser ut som det gör och de ni har går på knäna hade kanske varit en tanke? Det är i övrigt ett utmärkt sätt att få sekreterare att sluta och få ett ännu större bekymmer på sitt bord, men så långt fram ser man ju inte...Men jag fattade artikeln som att det var sekreterare i hela Sörmlands region som blev indragna i att få skriva diktaten.
Du fan vad osmakligt!Ligger I sängen och försöker sova går sådär.
Redigt irriterad.
Vet inte hur många ggr jag talat om för denna sk kompis att jag INTE är intresserad men typ varje helg får jag något litet osmakligt meddelande. Jag har peppat honom. Om att han kommer träffa nån och i samma veva sagt flera ggr att jag inte riktigt bearbetat min sambos plötsliga död och inte är intresserad av minsta lilla romantik. Ändå får jag sånt här.
Tyvärr du hade din chans att ställa upp som vän men det här var droppen.
Visa bifogad fil 111931
Här stog det i lokaltidningen att kommunala bostadsbolaget höjer 5% och att det egentligen var för liteOk. Låter ändå mycket men det kanske bara är en/några små värdar?
De höjningar HGF förhandlat och som jag läst om har legat under 4%. Minns inte om det t.o.m. var under 3,5%
Tog fram min igår också efter ett långt uppehållLigger på spikmattan. Det var ett tag sedan nu så är nästan lite ovant. Men nu börjar det vända och kännas skönt. Älskar när det precis vänder. Den där känslan som går från ont till behagligt
Jag hör inte de där varningarna så jag får istället sitta tills jag plötsligt känner något misstänksamt, stelna till och sniffa. Glo på hunden misstänksamt medan doften stiger. Och när hunden går därifrån utan att ge mig en enda skamsen blick så vet jagRyggläge brukade vi kalla skjutläge...
Ibland kunde man höra ett stillsamt pysande. Sen blev man tvungen att fly fältet för att kunna andas
Höj lönerna med 5% också då tack så att folk har råd att bo kvarHär stog det i lokaltidningen att kommunala bostadsbolaget höjer 5% och att det egentligen var för lite