Handlade på Lidl innan jag åkte hem. Päron, brieost, kex, lite dricka, ingredienser till tacos.... Kvällen är räddad !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När den där mini-lägenheten i huset (vad var den - 14 kvm?) säljs kommer du att få ändra namn på din lägenhet. Den är ju GIGANTISK i jämförelse....
Haha ja det var många RuPaul's Drag Race-gifs som kändes passandeSkrattar alltså åt The Drama! inte skavsåret.
Fortsättning på detta. Jag börjar förstå varför sambon handlar. Jag lyckades köpa med mig detta hem (bland annat); skagenröra, pilgrimsmusslor, kräftstjärtar, räkor, Västerbottensost, lax, varmrökt lax och ungefär allt annat jag var sugen på. Äter nu crustader med skagenröra till förrätt? Middag? Oklart.Jag skickade en lång lista till sambon för handling inför middagen. Jag hade googlat mig fram till skaldjurs-blomkålsrisotto med pilgrimsmusslor. Då dyker han upp någon minut senare och påminner om att han hade personalfest ikväll. Jag som var så peppad på middag! Men vi får väl äta det imorgon istället, jag får åka på Coop och handla i samband med att jag skjutsar in honom till stan, för det fanns självklart inget kul att äta hemma.
Mvh bitter flickvän med två fulla, fullstora frysar.
Det kom upp på katrineholmskurriren nu...Nja, alltså det är akuten som inte har kunnat rekrytera sekreterare på väldigt länge vilket resulterat i en katastrofal diktatlista. Som nu vi övriga ska få i knät att lösa… samtidigt som vi ska göra vårt vanliga jobb
Det stod att de nu är överens med Hyresgästföreningen.Låter som en stor höjning. Hyresrätt? Är höjningen förhandlad? Är den inte det måste värden förhandla, de kan inte bara höja. (Eller de kan det men man kan bestrida höjningen och fortsätta betala gamla hyran och låta värden ta det till hyresnämnden som får avgöra om höjningen är skälig).
jo men på gamla arbetsplatsen hade vi aldrig det, knappt vart annat årBrukar vara obligatoriskt med medarbetarsamtal 1 gång per år.
Japp, såg det…Det kom upp på katrineholmskurriren nu...
20 000 st diktat ligger efter.
Ryggläge brukade vi kalla skjutläge...Den här Whippishen man har Ligger på rygg bredvid mig i soffan, viftar på svansen och skäller i sömnen.