CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, pratade precis med arbetsterapeuten, som gav en tid när motorn till rullstolen kommer. Hon kommenterade ”det gick ju ganska fort ändå” om tiden i mitten av februari. Åh, vad jag önskat att jag frågat henne hur september till februari kan beskrivas som ”fort”. :meh:

För övrigt har jag just druckit en frukostsmoothie. Jag och katten ligger och blinkar åt varandra.

Idag ska jag få kraniosakral terapi för första gången ever, vilket jag känner mig försiktigt optimistisk inför.

Sol och kallt, men långt ifrån så kallt som på andra ställen i tråden.
 
Pappa har blivit mycket sämre, så pass att jag borde besöka honom inom kort för eventuellt sista gången :crazy: lite sjukt hur fort det har gått..! Men å andra sidan så är det kanske skönt för honom att det inte drar ut på tiden, han flyttade till äldreboendet i höstas och när han var frisk så ville han inte flytta till ett sådant boende. Papsen då :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 660
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp