CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, pratade precis med arbetsterapeuten, som gav en tid när motorn till rullstolen kommer. Hon kommenterade ”det gick ju ganska fort ändå” om tiden i mitten av februari. Åh, vad jag önskat att jag frågat henne hur september till februari kan beskrivas som ”fort”. :meh:

För övrigt har jag just druckit en frukostsmoothie. Jag och katten ligger och blinkar åt varandra.

Idag ska jag få kraniosakral terapi för första gången ever, vilket jag känner mig försiktigt optimistisk inför.

Sol och kallt, men långt ifrån så kallt som på andra ställen i tråden.

Pappa har blivit mycket sämre, så pass att jag borde besöka honom inom kort för eventuellt sista gången :crazy: lite sjukt hur fort det har gått..! Men å andra sidan så är det kanske skönt för honom att det inte drar ut på tiden, han flyttade till äldreboendet i höstas och när han var frisk så ville han inte flytta till ett sådant boende. Papsen då :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?