CLXXI Vad gör vi?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 015
  • Visningar Visningar 101 387
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, pratade precis med arbetsterapeuten, som gav en tid när motorn till rullstolen kommer. Hon kommenterade ”det gick ju ganska fort ändå” om tiden i mitten av februari. Åh, vad jag önskat att jag frågat henne hur september till februari kan beskrivas som ”fort”. :meh:

För övrigt har jag just druckit en frukostsmoothie. Jag och katten ligger och blinkar åt varandra.

Idag ska jag få kraniosakral terapi för första gången ever, vilket jag känner mig försiktigt optimistisk inför.

Sol och kallt, men långt ifrån så kallt som på andra ställen i tråden.

Pappa har blivit mycket sämre, så pass att jag borde besöka honom inom kort för eventuellt sista gången :crazy: lite sjukt hur fort det har gått..! Men å andra sidan så är det kanske skönt för honom att det inte drar ut på tiden, han flyttade till äldreboendet i höstas och när han var frisk så ville han inte flytta till ett sådant boende. Papsen då :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
21
· Visningar
1 748
Senast: Nox
·
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 303
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 301
Senast: Tantan
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka