CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sockret.
Fick du med eller utan smak? Den med smak av citron är hyfsat drickbar.
Håller tummarna för bra svar.

Den här smakade enbart som ett tjockt sockerlag så tyvärr ingen smaksättning :wtf: Tack! Jag tror det kommer se bra ut. Fick testet inbokat för att gravidmagen är stor för sin vecka och graviditetsdiabetes kan vara orsaken till stort barn. Men nu var jag på ultraljud i onsdags som visar att barnet är alldeles normalstort. Så jag vet faktiskt inte om det fanns något annat syfte att testa men men, nu är jag här i varje fall.
 
Sovit skapligt när jag väl somnade; stackars sambon har just nu samma eländiga hosta som jag hade. Eldröken som kommer in när man öppnar luckan irriterar säkert luftvägarna, hoppas han med blir av med skiten snart. Nåväl. Gå upp, elda och fixa frukost och lite göromål innan jag ska in en sväng till stan och hämta varor på CG 😊.
Jag måste för övrigt verkligen försöka hålla käften så mycket jag kan; hesare igen (såklart...).
 
Den här smakade enbart som ett tjockt sockerlag så tyvärr ingen smaksättning :wtf: Tack! Jag tror det kommer se bra ut. Fick testet inbokat för att gravidmagen är stor för sin vecka och graviditetsdiabetes kan vara orsaken till stort barn. Men nu var jag på ultraljud i onsdags som visar att barnet är alldeles normalstort. Så jag vet faktiskt inte om det fanns något annat syfte att testa men men, nu är jag här i varje fall.

Ja det är vidrigt. Förstår inte hur många kan tycka att det är gott :rofl:

Alltid bra att göra en glukosbelastning för det visar även om du har förhöjd risk för graviditetsdiabetes. Dvs att dina värden är högre än normalt men inte tillräckligt höga för en konstaterad graviditetsdiabetes. Hamnade själv i den gränszonen med fjärde barnet.
 
Sitter i sängen med en kaffe och garvar åt storleken. Från 120 i flera månader till… 210 :rofl: Det är ett hav!
Kan nog passa bättre med 180, men under tiden vi bestämmer oss kan man ju inte klaga på för lite säng iaf.

Annars blev min vilodag igår 15000steg, så har gett mig själv strikta order idag på att bara gå mellan soffa/kylskåp/säng :D
 
Just bokat standup show! :banana:

Puss & Kram med Magnus betner och Henrik Nyblom

Ska bli så jäkla kul!

Kollegan spelar lite musik också och denna gång har han inte valt depplåtar. Igår sa jag till honom att byta för jag blev nedstämd och fick ingenting gjort :rofl: Idag är det mycket bättring
 
Jag orkade inte köra in i garaget när jag kom hem kl 22 igår, men det ska bli mildare tills vi ska iväg i eftermiddag!
Min bil har haft semester de andra dagarna så platsen framför garaget där har andra bilen haft... jag funderade på att åka före honom och ta den bilen men det är en automat.... :devil: :devil: :devil:
 
Eftersom en person slutat och ersättare inte kommer förrän i mars har jag intagit dennes rum. Det bästa rummet av alla. Solen lyser milt in och jag har hur fin utsikt som helst :up:
Lär ockupera det här rummet så länge jag bara kan. Finns soffa! Och matta! Och är aningen avsides! Lyx!

För övrigt vaknade jag i natt med så mycket smärtor i höften på höger sida att jag bara kunde gråta :confused:
Lyckades efter mycket om och men gå på toa för jag var ju självklart kissnödig också.
Gick sedan och la mig och tänkte vad sjutton har hänt? Kommer jag kunna ta mig till jobbet i morgon?
Vaknade helt smärtfri.
Wat da fak?
 
Eftersom en person slutat och ersättare inte kommer förrän i mars har jag intagit dennes rum. Det bästa rummet av alla. Solen lyser milt in och jag har hur fin utsikt som helst :up:
Lär ockupera det här rummet så länge jag bara kan. Finns soffa! Och matta! Och är aningen avsides! Lyx!

För övrigt vaknade jag i natt med så mycket smärtor i höften på höger sida att jag bara kunde gråta :confused:
Lyckades efter mycket om och men gå på toa för jag var ju självklart kissnödig också.
Gick sedan och la mig och tänkte vad sjutton har hänt? Kommer jag kunna ta mig till jobbet i morgon?
Vaknade helt smärtfri.
Wat da fak?
Nån nerv som kom i kläm tillfälligt bara kanske :)
 
Jinns både skriker innan hon går på toa och efter hon varit på toa. Tänk om jag skulle hålla på så där skrika varje gång NU GÅR JAG PÅ TOA och NU ÄR JAG KLAR
😂

Sen försökt gå ut nu i flera omgångar. Nej det gick fortfarande inte är för kallt men varför spänna blicken i mig sådär som bara hon kan göra. Förlåt men det är faktiskt inte mitt fel att det är kyligt ute 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 660
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp