Sockret. Och sen väntan! Jag var ju gravid innan smarttelefonernas tid, hade vansinnigt tråkigtGör prover för glukosbelastning. Vet inte vad som är värst, sticken eller att hälla i sig två glas flytande socker på fastande mage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sockret. Och sen väntan! Jag var ju gravid innan smarttelefonernas tid, hade vansinnigt tråkigtGör prover för glukosbelastning. Vet inte vad som är värst, sticken eller att hälla i sig två glas flytande socker på fastande mage
Sockret. Och sen väntan! Jag var ju gravid innan smarttelefonernas tid, hade vansinnigt tråkigt
Gör prover för glukosbelastning. Vet inte vad som är värst, sticken eller att hälla i sig två glas flytande socker på fastande mage
Sockret. Och sen väntan! Jag var ju gravid innan smarttelefonernas tid, hade vansinnigt tråkigt
Sockret.
Fick du med eller utan smak? Den med smak av citron är hyfsat drickbar.
Håller tummarna för bra svar.
Den här smakade enbart som ett tjockt sockerlag så tyvärr ingen smaksättning Tack! Jag tror det kommer se bra ut. Fick testet inbokat för att gravidmagen är stor för sin vecka och graviditetsdiabetes kan vara orsaken till stort barn. Men nu var jag på ultraljud i onsdags som visar att barnet är alldeles normalstort. Så jag vet faktiskt inte om det fanns något annat syfte att testa men men, nu är jag här i varje fall.
Men eller hur, vilket gnäll det är på normalt vinterväder . Jag njuter av äntligen inga lerhagar!Hellre minusgrader än vårt väder. Igår kväll var det några minusgrader och det har snöat inatt. Nu är det två plusgrader och regn
Ska alldeles strax köra till stallet. Lika bra att få det gjort
Flytande socker på tom mage alla dagar i veckanGör prover för glukosbelastning. Vet inte vad som är värst, sticken eller att hälla i sig två glas flytande socker på fastande mage
Åh mindre roligt då förstår jag, kör heller inte gärna transporten i snö i "onödan", hoppas det går bra i alla fallSnö o jag ska köra hästar idag. Som inte varit uppbunden eller åkt transport så mycket. Perfekt då med snö…eller…
-10 här. Jag skall ringa låssmed. Min bils stod ute sambons i garaget... finn fel med sista meningen...Alltså, plötsligt blev det -12°? Vafan?
Jag orkade inte köra in i garaget när jag kom hem kl 22 igår, men det ska bli mildare tills vi ska iväg i eftermiddag!-10 här. Jag skall ringa låssmed. Min bils stod ute sambons i garaget... finn fel med sista meningen...
Min bil har haft semester de andra dagarna så platsen framför garaget där har andra bilen haft... jag funderade på att åka före honom och ta den bilen men det är en automat....Jag orkade inte köra in i garaget när jag kom hem kl 22 igår, men det ska bli mildare tills vi ska iväg i eftermiddag!
Nån nerv som kom i kläm tillfälligt bara kanskeEftersom en person slutat och ersättare inte kommer förrän i mars har jag intagit dennes rum. Det bästa rummet av alla. Solen lyser milt in och jag har hur fin utsikt som helst
Lär ockupera det här rummet så länge jag bara kan. Finns soffa! Och matta! Och är aningen avsides! Lyx!
För övrigt vaknade jag i natt med så mycket smärtor i höften på höger sida att jag bara kunde gråta
Lyckades efter mycket om och men gå på toa för jag var ju självklart kissnödig också.
Gick sedan och la mig och tänkte vad sjutton har hänt? Kommer jag kunna ta mig till jobbet i morgon?
Vaknade helt smärtfri.
Wat da fak?