Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har krupit ner i en renbäddad säng. Brukar alltid göra det på fredagar men efter ett tufft spinningpass och en go dusch kändes det helt rätt att göra det idag.
Kommer nog ta ett bra tag innan jag somnar.
Jag har jobbat, varit iväg och kört spinning och bodypump, mötte sambon i dörren som var påväg till ridskolan, städat köket, äter gröt till middag och ska strax hänga tvätt och vika ett helt tvättberg som samlats på hög under veckan. Pust!
Har länge(!) hatat taklampan i sovrummet. Ungefär lika länge har jag kollat på blocket, marketplace, i alla lampsäljande butiker jag kan komma på... Drömlampan passade inte riktigt in stilmässigt och var svindyr(!) så det blev aldrig något köp, tyvärr. Men, nu hittade jag äntligen en som ser lite intressant ut, verkar ge ett fint sken, passar stilmässigt och är på rejäl rea Ska ta en liten titt i second hand-butiker innan jag bestämmer mig, vill helst inte köpa nytt, men skulle mentalt må bra av att inte hata varje vrå av den här vidriga bostaden så...
Riktigt dimmigt och drygt 14 grader kallt och sådär knarrande under skorna i snön- riktig vinterkväll . Efter jobb, grejat hemma och fixat stallet, lagt beställning på CG, sett Farmen, Torpet och Marko&Irma är det hög tid att sova
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.