CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har krupit ner i en renbäddad säng. Brukar alltid göra det på fredagar men efter ett tufft spinningpass och en go dusch kändes det helt rätt att göra det idag.
Kommer nog ta ett bra tag innan jag somnar.
3C756B26-991F-4AB5-A77D-CF630CBC7537.jpeg
 
Har länge(!) hatat taklampan i sovrummet. Ungefär lika länge har jag kollat på blocket, marketplace, i alla lampsäljande butiker jag kan komma på... Drömlampan passade inte riktigt in stilmässigt och var svindyr(!) så det blev aldrig något köp, tyvärr. Men, nu hittade jag äntligen en som ser lite intressant ut, verkar ge ett fint sken, passar stilmässigt och är på rejäl rea :D Ska ta en liten titt i second hand-butiker innan jag bestämmer mig, vill helst inte köpa nytt, men skulle mentalt må bra av att inte hata varje vrå av den här vidriga bostaden så... :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 660
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp