Eller huuuurVärmedyna i sängen är fantastiskt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller huuuurVärmedyna i sängen är fantastiskt![]()
Haha ja, visst är det så. Blandade känslor hela tiden! Fast hundarna såklart är helt moraliska i det de gör också.Kan erkänna att en av mina hundar slet sig en gång, och rände efter ett rådjur. Det var blandade känslor när hunden fick en smocka, triumf åt rådjuret men såklart panik över min hund (som klarade sig med lite ont och onda minnen, tack och lov). Det är komplicerat att ha djur med jaktinstinkt. På det sättet är nog hästarna bäst. Moraliskt okomplicerade.
Problem på jobbet är verkligen inte kul, förstår hur du känner dig!Frukost. Somnade tillslut igår. Vaknade inte arg i alla fall, alltid nåt.
Tänkte hoppa av som facklig företrädare på jobbet men det blir ju jättedumt nu när vi fått ett stort problem på halsenIngen vill ändå ta över. Kanske bara ska sluta gå på mötena
*muttrar*
Ska försöka släppa det för stunden och se fram emot att jag kanske fått de diktat jag väntat på under natten, min doktor brukar nämligen nattsudda. När jag blir arg brukar jag skriva hennes diktat för att lugna ner mig
Visa bifogad fil 111870
Men du äter i alla fall nyttigtSitter och äter fil med Kelloggs. Börjar bli en lite dålig vana. Tror detta är tredje natten jag är uppe och äter
Måste nog börja äta något som håller hungern längre på kvällarna istället.
Hade gärna bytt.Hellre minusgrader än vårt väder. Igår kväll var det några minusgrader och det har snöat inatt. Nu är det två plusgrader och regn![]()
Ska alldeles strax köra till stallet. Lika bra att få det gjort![]()