Jag har ätit min mat och nu ska jag kolla på sprint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Totalt gränslöst. Blockera honom.Ligger I sängen och försöker sova går sådär.
Redigt irriterad.
Vet inte hur många ggr jag talat om för denna sk kompis att jag INTE är intresserad men typ varje helg får jag något litet osmakligt meddelande. Jag har peppat honom. Om att han kommer träffa nån och i samma veva sagt flera ggr att jag inte riktigt bearbetat min sambos plötsliga död och inte är intresserad av minsta lilla romantik. Ändå får jag sånt här.
Tyvärr du hade din chans att ställa upp som vän men det här var droppen.
Visa bifogad fil 111931
Innan jag läste färdigt försökte jag få bilden till någon sorts hund Fel
MysigtHar sovmorgon men vaknade ändå och sa hej då till partner som skulle iväg på äventyr med kompisgänget. Jinns valde att sova på honom både i natt och natten innan. Känner mig nästan lite bortvald
Nu kollar hon ut genom fönstret från sin plats där. Skönt att det börjar bli ljusare ute.
Jag dricker första koppen kaffe den är alltid godast Visa bifogad fil 111934
Usäkta? Min pms hjärna vill väldigt gärna sno en bil någonstans så jag kan köra till personen och ge hen en lååång utskällning.Ligger I sängen och försöker sova går sådär.
Redigt irriterad.
Vet inte hur många ggr jag talat om för denna sk kompis att jag INTE är intresserad men typ varje helg får jag något litet osmakligt meddelande. Jag har peppat honom. Om att han kommer träffa nån och i samma veva sagt flera ggr att jag inte riktigt bearbetat min sambos plötsliga död och inte är intresserad av minsta lilla romantik. Ändå får jag sånt här.
Visa bifogad fil 111931
Kan man inte ta ett nej är det inget att ha kvar. Radera personen från ditt liv.Ligger I sängen och försöker sova går sådär.
Redigt irriterad.
Visa bifogad fil 111931