CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade mitt i natten som vanligt och kan inte sova, ligger nu här med en bebis som hickar i magen, en katt som krupit upp och ligger sked med magen och är hur gosig som helst och en dotter som ligger på andra sidan och småsparkar på mig och pratar i sömnen. :laugh: Ändå rätt mysigt nu när det är helg och jag inte måste upp till morgonen :heart
 
Har sovmorgon :D men vaknade ändå och sa hej då till partner som skulle iväg på äventyr med kompisgänget. Jinns valde att sova på honom både i natt och natten innan. Känner mig nästan lite bortvald 😂
Nu kollar hon ut genom fönstret från sin plats där. Skönt att det börjar bli ljusare ute.
Jag dricker första koppen kaffe den är alltid godast 😍
E52DE32C-4B30-469E-9282-A7C422C2610F.jpeg
 
Ligger I sängen och försöker sova går sådär.

Redigt irriterad.
Vet inte hur många ggr jag talat om för denna sk kompis att jag INTE är intresserad men typ varje helg får jag något litet osmakligt meddelande. Jag har peppat honom. Om att han kommer träffa nån och i samma veva sagt flera ggr att jag inte riktigt bearbetat min sambos plötsliga död och inte är intresserad av minsta lilla romantik. Ändå får jag sånt här.
Tyvärr du hade din chans att ställa upp som vän men det här var droppen.
Visa bifogad fil 111931
Totalt gränslöst. Blockera honom.
 
Har sovmorgon :D men vaknade ändå och sa hej då till partner som skulle iväg på äventyr med kompisgänget. Jinns valde att sova på honom både i natt och natten innan. Känner mig nästan lite bortvald 😂
Nu kollar hon ut genom fönstret från sin plats där. Skönt att det börjar bli ljusare ute.
Jag dricker första koppen kaffe den är alltid godast 😍Visa bifogad fil 111934
Mysigt 🥰
 
Ligger I sängen och försöker sova går sådär.

Redigt irriterad.
Vet inte hur många ggr jag talat om för denna sk kompis att jag INTE är intresserad men typ varje helg får jag något litet osmakligt meddelande. Jag har peppat honom. Om att han kommer träffa nån och i samma veva sagt flera ggr att jag inte riktigt bearbetat min sambos plötsliga död och inte är intresserad av minsta lilla romantik. Ändå får jag sånt här.
Tyvärr du hade din chans att ställa upp som vän men det här var droppen.
Visa bifogad fil 111931
:confused: Usäkta? Min pms hjärna vill väldigt gärna sno en bil någonstans så jag kan köra till personen och ge hen en lååång utskällning. :angel:
Bara bilden på spider man gör mig helt vansinnig och ger mig dåliga vibbar...

Nä, blä. Ingen bra "kompis" den där, jag hade sagt tack men nej tack till att någonsin ha kontakt igen.
 
Ligger I sängen och försöker sova går sådär.

Redigt irriterad.
Vet inte hur många ggr jag talat om för denna sk kompis att jag INTE är intresserad men typ varje helg får jag något litet osmakligt meddelande. Jag har peppat honom. Om att han kommer träffa nån och i samma veva sagt flera ggr att jag inte riktigt bearbetat min sambos plötsliga död och inte är intresserad av minsta lilla romantik. Ändå får jag sånt här.
Tyvärr du hade din chans att ställa upp som vän men det här var droppen.
Visa bifogad fil 111931
Kan man inte ta ett nej är det inget att ha kvar. Radera personen från ditt liv.
 
Godmorgon tråden. Idag är startskottet för sista renoveringen av hallen/huset

Ska straxs åka till stallet men först lite frukost.

3 meddelanden från "kompisen" med klagosång över hur hemskt livet är.

Suck karlar och deras det är synd om mig jag är ju en snäll kille bla bla bla.

Kan tyvärr inte bara blocka honom men jag kan ignorera honom
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 704
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp