R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu var det ju jag som skrev om min hyra.Beror ju på vad man hade för hyra innan. De som har 13 000 i hyra och den höjs med 5% får inte nån höjning på 254 kr.
De som har bostadstillägg får bara för höjningen 3 månader retroaktivt så det kan bli en hyressmocka för en del om inte parterna kommer överens nu i mars.
Du hädar!
Har du 400 kr i hyra?Vi höjde avgifterna med 10%. Blev drygt 40kr för mig
BostadsrättHar du 400 kr i hyra?
Ok fast det är billigt ändå. Här tror jag inte att det finns så billiga bostadsrätter.Bostadsrätt
Såklart.Beror ju på vad man hade för hyra innan. De som har 13 000 i hyra och den höjs med 5% får inte nån höjning på 254 kr.
De som har bostadstillägg får bara för höjningen 3 månader retroaktivt så det kan bli en hyressmocka för en del om inte parterna kommer överens nu i mars.
Här fick vi ingen retroaktiv.Såklart.
Men hyresgästföreningen har alltid sagt att man ska lägga undan varje månad för den retroaktiva höjningen
Lägger man undan det som begärs varje månad från att förhandlingen börjat så blir det inte så jobbigt
Jodå det finns! Speciellt i Stockholms innerstad med äldre föreningar. Även större lägenheter har då liten månadsavgift och bor man i liten lägenhet är den avgiften ännu lägreOk fast det är billigt än då. Här tror jag inte att det finns så billiga bostadsrätter.
Jag bor inte i Stockholm.Jodå det finns! Speciellt i Stockholms innerstad med äldre föreningar. Även större lägenheter har då liten månadsavgift och bor man i liten lägenhet är den avgiften ännu lägre
Nej ok jag vet inte alls vart du bor. Men det finns iaf och är inte så ovanligtJag bor inte i Stockholm.
Jag skrev. ”Jag tror inte att det finns så billiga bostadsrätter här”.Nej ok jag vet inte alls vart du bor. Men det finns iaf och är inte så ovanligt
Rätt kallt??? Jag tycker nog att -22 grader är JÄTTEKALLT....Vi hade -22 i morse så jag hängde ut kläder från 2 garderober, gick igenom allt annat som fanns där och städade ur garderoberna. Några udda sockar försvann därifrån i alla fall.
Det luktar så fräscht när man vädrat kläder och särskilt när det är rätt kallt ute.
Fast den du svarade på bor ju i StockholmJag skrev. ”Jag tror inte att det finns så billiga bostadsrätter här”.
Jag skrev att det var billigt och att jag inte tror att det finns så billiga lägenheter här. Vad är felet?Fast den du svarade på bor ju i Stockholm
Aja skitsamma är rätt off topic oavsett.
Hur menar du nu? Jag får inte svara dig. Ber om ursäkt för det ska inte hända igen!Jag skrev att det var billigt och att jag inte tror att det finns så billiga lägenheter här. Vad är felet?