Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag försöker ändra men det går inte?!Östlista @LenaH ? Är det något nytt?
Vänta bara tills jag börjar med västlista...Östlista @LenaH ? Är det något nytt?
Bara för att jag inte kan teoria och skriva utförliga inlägg så misstänks jag allt som oftast som ondMen hur menar du nu?
Fattar verkligen inte...
Så konstigt det blev nu då... (jag är lite uppspelt för min examination gick bra trots extremt mycket tekniskt strul)Och jag försöker ändra men det går inte?!
Kan du?
edit: Nu gick det!
Min padda har gjort likadant har jag märkt1. Menar du att hon vill luras att hon är god eller att hon är det? För som du skriver så låter det som att du röstar för att du tror att hon är god..
2. När jag spelar från min telefon så blir god alltid God, så i fortsättningen så om jag skriver God så behöver ni inte tolka det som någon hint
tycker det beror helt på sammanhanget och när Habinas originalinlägg kommer minuten efter mitt förtydligande och det var mitt inlägg hon hade fråga om så är det i mina ögon inget konstigt.Jag tycker det är konstigt att välja att radera sitt svar oavsett om det var samma fråga eller samma svar till någon.
Fast det har jag ju förklarat att jag inte menade...Och där dog mitt internet.
För att inte missa att rösta, kommer här en snabb motivering.
Habina röstar på Snurrfian
då jag dels tycker att hon gör det lätt för sig med rösten på mig, dels med stöd av teorin LenaH lanserade i inlägg nr 153, dels för att hon färgad av förra leken röstar på mig (som var god då?)...
Håller med Paddi här, @cirkus, i ett sånt läge tycker jag nog inte det är så konstigt att radera? Då har ju trots allt inte inlägget något syfte, även om jag själv nog inte skulle orka med den ansträngningen.tycker det beror helt på sammanhanget och när Habinas originalinlägg kommer minuten efter mitt förtydligande och det var mitt inlägg hon hade fråga om så är det i mina ögon inget konstigt.
Så där tycker vi olika
Precis som Hedinn skrev, jag tror att du är färgad av den nu avslutade leken och därför sätter Klara åt det onda hållet, jag själv tycker att det kan vara svårt att få det rätt i min hjärna! Jag hade allvarliga problem med att LenaH var ond med mig i förra leken, vi brukar "alltid" vara på olika sidor.
Jag tycker det är konstigt att välja att radera sitt svar oavsett om det var samma fråga eller samma svar till någon.