Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, det tror jag var någon annan. Myrten, möjligtvis? Minns inte säkert. Jag brukar vara löjligt mesig med att haka på drev första dagen, jag blir typ skeptisk bara någon jag misstänker fått en röst innan jag hinner rösta. Men givetvis, finns det någon jag verkligen misstänker så tidigt, eller jag bara hittar något misstänkt hos en person så är det klart att jag är beredd att lägga en avgörande röst.Fast sa du inte i förra leken att du inte hade problem med att lägga en avgörande röst även första DL om du reagerade på något? Tycker det är samma sak..
Förövrigt var det lite så jag tänkte också, att Habina och Snurrfian skulle bli lätta offer så tänkte komma med något eget, men så ramlade det in två röster på Paddington medan jag skrev mitt röstinlägg..
eller så hade ni pratat om att hon skulle ändra röst.....
Intressant tanke @cirkus
nu vet jag var jag står - men rent teoretiskt hur skulle din invändning mot ändringen kunna vara min motivering, när just en sådan ändring inte skett??eller så hade ni pratat om att hon skulle ändra röst.....
Nja, det tror jag var någon annan. Myrten, möjligtvis? Minns inte säkert. Jag brukar vara löjligt mesig med att haka på drev första dagen, jag blir typ skeptisk bara någon jag misstänker fått en röst innan jag hinner rösta. Men givetvis, finns det någon jag verkligen misstänker så tidigt, eller jag bara hittar något misstänkt hos en person så är det klart att jag är beredd att lägga en avgörande röst.
Återigen är jag ganska skeptisk till det där att para ihop två spelare som teori, innan man vet någon av deras roller... Det känns lite för mycket roulette över det hela? Skriva fel kan väl alla göra, jag vet inte hur många gånger jag skrivit fel på ond/god utan att för den delen sitta i lyan själv, men i panik ändrat just för att någon garanterat skulle haka upp sig på det...Jo, med avseende på att jag antagligen får fira nyår utan att leka - så är det väl det minsta jag kan göra - delge mina tankar.
ELLER så inträffar nån form av under och jag blir kvar. Då är tankarna ändå rätt intressanta tycker jag
@Habina - det skulle inte jag heller erkänt om jag satt i lyan. Men så tänker i allafall jag här på stupstocken
Äh, ullo har ju haft jour hela julen, det är ju @Snurrfian och jag över nyår! Mohaha...@ullo är mutbar...
Hm faller inte hela historian nu? Vem ska de köpta kuskarna nu försöka få i mål?
Men det var intressant att Cirkus var så på, och att det ramlade in röster på slutet, inte för att godförklara @Paddington men att ändra sin röst för att rädda sig själv skulle jag kunna göra själv, då är det intressantare med de röster som ramlar in på slutet, Matmissbrukaren och Klara ska jag kika närmare på.
Jo absolut men det brukar dra blickarna till sig att göra så och i omvända världen och å andra sidan osv så gör sällan onda det.Förstår inte, så paddington kan inte ändra sin röst för att rädda sig själv om hon är ond? Eller jag förstår kanske inte riktigt..?
Hur otydlig är jag idag? Jag menar att det inte är så konstigt att Paddington ändrar sin röst för att rädda sig själv, det skulle jag också kunna göra. Det säger inte så mycket om hennes ond eller god status.Förstår inte, så paddington kan inte ändra sin röst för att rädda sig själv om hon är ond? Eller jag förstår kanske inte riktigt..?
Nja, för att rädda sig själva gör nog de flesta det, oavsett roll. Varför skulle man inte vilja rädda sig själv bara för att man är ond?Jo absolut men det brukar dra blickarna till sig att göra så och i omvända världen och å andra sidan osv så gör sällan onda det.
Fast å andra sidan...