Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag lite reagerar på just nu är Idahoe som skriver "God" med stor bokstav när hon talar om Ficktjuven och "ond" med liten bokstav. Det känns som om hon försöker lite diskret visa att hon är god
Paddington röstar på Idahoe
Du verkar verkligen ha snöat in på tjuven, men vi vet ju inte om tjuven är ond eller god så det är svårt att se vilket håll det sticker ut, men noterar det starka intresset.Måste tjuven ge bort infon sen?
jag tänker att den tjuvat både infon OCH förmågan att ge bort infon
precis som Lillelorden skrev så känns det svårt att rösta idag. Har inte hänt något som direkt fastnat hos mig. Habinas inlägg ang att Klara fick hennes radar att gå igång och sedan Snurrfians inlägg på det säger inget om någon av deras roller tycker jag. Att Snurris sedan röstar på Habina säger inget heller om dennes ev roll.
När det gäller den halvobligatoriska frågan så tycker Lillelorden att flera inte vågar outa sina åsikter och göra något aktivt val (mina egna ord) vilket iaf Lobelia reagerar på (hinner inte gå tillbaka och se om fler gör det). Kan hålla med Lobelia om att inget behöver vara svart eller vitt speciellt inte om man själv inte direkt står inför detta val (och står man inför detta val så är det nog inget man vill outa direkt i tråden heller....)
Det jag lite reagerar på just nu är Idahoe som skriver "God" med stor bokstav när hon talar om Ficktjuven och "ond" med liten bokstav. Det känns som om hon försöker lite diskret visa att hon är god
Måste tjuven ge bort infon sen?
jag tänker att den tjuvat både infon OCH förmågan att ge bort infon
Jobbig telefon@Paddington min telefon har både svenska och engelska som språk. Den tror att jag skriver God som i Gud, så det är inte jag som väljer det. ..
Ficktjuven då...
Alltså den funderade ju jag kring tidigare.
Jag tror det blir en roll som kan hjälpa sin sida en hel del, oavsett vilken sida den väljer.
Jag inbillade mig att en ond tjuv tydligare skulle vilja hinta att den var tjuv än en god som riskerar att käkas då ulvarna väl skulle vilja bli av med den snabbt.
Å andra sidan kan man ju som sagt alltid göra tvärtemot hur man "borde", bara för att förvirra...
Tror som flera andra att tjuven väljer sida efter humör/person. Å andra sidan kanske en ond spion lever farligare än en god? Då den ska hjälpa de onda utan att veta vilka de är, och framförallt vet inte de onda vem tjuven är.
Spännande roll det där
Och sen habinas raderade svar för Paddan hann svara får också ulvometern att gå igån. Varför radera svaret för att någon annan hann svara?
Fast Habina fick kanske svar på den fråga hon hade i o m att jag hann svara på din fråga?Och sen habinas raderade svar för Paddan hann svara får också ulvometern att gå igån. Varför radera svaret för att någon annan hann svara?
Precis som Hedinn skrev, jag tror att du är färgad av den nu avslutade leken och därför sätter Klara åt det onda hållet, jag själv tycker att det kan vara svårt att få det rätt i min hjärna! Jag hade allvarliga problem med att LenaH var ond med mig i förra leken, vi brukar "alltid" vara på olika sidor.Förlåt Snurrfian, men jag fattar ingenting här. Du skriver "möjligtvis färgat av den nyligen avslutade leken". Där var jag god och Klara var ond, så hur får du det till att rösta på mig?
Ibland är jag duktig och orkar ändra för att det inte ska se konstigt ut. Oftast inteJobbig telefon
Så i inlägget nedan så skriver du inte från telefonen
Måste rösta för batteriet är nästan slut och det är kallt att gå och hämta laddaren...
Inte mycket misstänkt egentligen.
Paddans röst på mig känns som att den har en konstig motivering. Möjligen felformulerat, men men
Idahoe röstar på Paddington
Edit Förtydligande hon säger att hon röstar på mig för att hon tror jag är God?
Fast Habina fick kanske svar på den fråga hon hade i o m att jag hann svara på din fråga?
Så att du tycker Habinas beteende är ulvigt får mig faktiskt att fundera över dig