A
Akila
Sv: Chinese Creasted
hmm okej, låter konstigt..
hmm okej, låter konstigt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej det fattar jag men att man då fortsätter avla på dom...:/
Ska jag ha en naken, ska den va mestadels svart.. Dom e ju bara såååå läckra annars blir det en röd puff.
Är dom svarta mer tåliga för sol och mindre tåliga för köld precis som vi människor eller hur funkar det?
Använder man vanlig solskydd för människor då eller nån special??
=)
men jag kan ju inte direkt påstå att mina är nåt speciellt socialtränad<!!!! men dom älskar alal människor och hundar ändå. så jag tycker dte är ren bullshit att dom är nå mer reserverade än någon anna hundras. men om man stänger in sig å valpen och aldrig träffar andra individer så är det väl självklart att dom blir reserverade - men det gäller väl alla hundraser???men är också ganska reserverad!
det är typiskt rasen ,dom behöver mycket socialträning under uppväxten,också viktigt att föräldrarna är trygga och inte för reserverade!
okej nu blev jag lite lugnare.. Lät ju nästan som om dom tappade tand efter tand typ Har en fråga till, Har en schäferhane i dagsläget. Med tanke på socialproblemen med hundarna som tre4 skrev, gäller det även andra hundar??