Buketräff Dalarna

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
Ska vi spalta upp de olika alternativ som finns?

Cicci i Avesta. Stort hus ca 5 km från centrum. Finns övernattningsmöjligheter.
Olina mellan Borlänge och Säter. Små barn så tidiga kvällar.
Ett annat förslag är restaurang någonstans, centralast känns ju Blg eller Falun?
2 pers (3 om det skulle knipa, finns ju golvyta för madrass) kan övernatta hos mig i Mora, fast här är för litet för att ha träffen här i lgh, men finns ju restauranger i Mora/Rättvik också.
Restaurang fungerar för mig, finns även sängplats hos mig efter restaurangbesök. Det är bara svårt just nu med sena kvällar hos oss....

Annars vet jag att @Cicci bor väldigt fint i Avesta.

För mig spelar ingen roll. Jag har bil och kör direkt här hemmifrån men behöver övernattning då jag inte kan köra tillbaka samma dygn (för långt)

Hur går det med träffplanerna?
Har vi kommit fram till tid och plats?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 897
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 898
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben