Tror inte att det blir lätt att hitta Herr Pudel där under CCW veckan.... men ska försöka se om jag kan se en svart herre någonstans under veckan..
Haha nä, det är ju lite folk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte att det blir lätt att hitta Herr Pudel där under CCW veckan.... men ska försöka se om jag kan se en svart herre någonstans under veckan..
Fegar jag inte ur så kan du få åka med migOnsdag 28/8 (v 35) vilka kan och vill ses då?
Strawberrysylt
gul_zebra (om modet inte fallerar)
Cicci
Olina
Voff
Fibusen
YlvaG (lite beroende på var, körkortslös)
Vore kanon. Vi har ju iaf träffats förr. Använder fortfarande stativet och ja, det läcker fortfarandeFegar jag inte ur så kan du få åka med mig
Ja precis, att du inte bits vet jag ju omVore kanon. Vi har ju iaf träffats förr. Använder fortfarande stativet och ja, det läcker fortfarande
Onsdag 28/8 (v 35) vilka kan och vill ses då?
Strawberrysylt
gul_zebra (om modet inte fallerar)
Cicci
Olina
Voff
Fibusen
YlvaG
hemlig
Zarmino
Jag får hoppa över, har fått förhinder då jag kommit in på en utbildning som börjar just dem dagen.
En ettårig yh-utbildning.Tråkigt, men kul med utb, vad är det för ngn?
Det är ju ett tag kvar än, men tiden går ju så sjukt fort...! Så, vart ska vi vara tycker ni, några förslag? så man kan kolla kollektivtrafik och ev boka bord nånstans lite längre fram....