Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att behöva gå och lägga sig med den här klumpen i magen alltså. Vad är det för värld jag satt mina barn till. Och då är jag inte en av dem som kommer bli drabbad hårdast av maktskiftet.
Fast det innebär också att jag inte haft möjlighet att rösta.Nej, jag hoppas verkligen inte att man avskaffar anonymiteten vid val, och säkerheten i att använda papper.
Jag vill ju tro att det inte behöver det men jag är i grunden pessimist.Men det behöver inte vara klart!
Hoppas såklart, men utlandsrösterna räknas ju inte nu och som andra redan påpekat brukar de vara blå.Men det behöver inte vara klart!
Åh, är du också det alltså? Tänker att det inte är en slump att jag brukar gilla ungefär varje inlägg du skriver om politik.Jag vill ju tro att det inte behöver det men jag är i grunden pessimist.
JAG TYCKER INTE ATT DET KÄNNS OK MED PRIDEFLAGGA PÅ SCENEN + DEPECHE MODE PÅ LIBERALERNAS VALVAKA!!!! VISSA SAKER ÄR HELIGA.
Det är verkligen svårsmält.Jag fattar fortfarande inte hur liberaler glatt kan hoppa i säng med fascister...
Inte helt koll på rösträkningen pga har jobbat, men har förtidsrösterna räknats än?
Oh? Oooh??Nej, eftersom en kan ändra sig på valdagen är de inte räknade ännu.
JAG TYCKER INTE ATT DET KÄNNS OK MED PRIDEFLAGGA PÅ SCENEN + DEPECHE MODE PÅ LIBERALERNAS VALVAKA!!!! VISSA SAKER ÄR HELIGA.
På vilket sätt då?Fast det innebär också att jag inte haft möjlighet att rösta.