Varför har V topparna valt att inte prata reportrar utan sitta gömda i ett rum under valvaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte jag heller, men lämpligt uttryck för saken...Jag är inte troende... men ja, jag håller med dig.
Jag förstår inte riktigt syftet med dina kommentarer om detta. En judisk person berättade om sin rädsla, du säger att man inte behöver vara jude för att vara rädd och börjar prata om andra grupper. Jag förstår inte vitsen med att lägga till det. Men jag känner inte dig såklart.@Islandshästryttare
Jag tror jag kan förstå. Har hållit händer som skakar av skräck och ångest. Jag har sett personer skrika av skräck när de ska duscha. Jag har sett människor hetsäta tills de slut för att kylskåpet är fullt. Jag har lyssnat på berättelser om hur slumpen räddat och ångesten att den inte räddade den andra.
Det är ju lite av en kris milt sagt, de behöver nog diskutera och komma ihop sig.Varför har V topparna valt att inte prata reportrar utan sitta gömda i ett rum under valvaka.
3 % i regionenÄr spärren 4% även i regionvalet? Ser att MP hittills ligger under det i Stockholm. Känns logiskt med tanke på hur många av de som röstade på dem i förra valet som blev förbannade när de gick ihop med den borgerliga sidan.
Det är väl det sista hon gör?Hon vänder väl kappan efter vinden igen, skulle inte förvåna mig.
3% tror jag spärren är.Är spärren 4% även i regionvalet? Ser att MP hittills ligger under det i Stockholm. Känns logiskt med tanke på hur många av de som röstade på dem i förra valet som blev förbannade när de gick ihop med den borgerliga sidan.
Gratis? Inte då, 30+% av vår inkomst går till skatt och hälften av det till att bekosta bland annat vården. För min egen del så har jag redan betalat över en miljon till den sektorn genom skatten. Och ögon och mun räknas dessutom inte som kroppsdelar av någon outgrundlig anledning så utöver det har jag lagt XX antal tusen på glasögon och tandvård.Den är fortfarande gratis och tillgänglig för alla medborgare. Men jag tror nog ändå att många av de som bor utomlands och röstar har löst sjukvård i det land de befinner sig.
Jag tror hon syftar på att hon har jobbat med äldre som har varit berörda av nazismen på 30 talet.Jag förstår inte riktigt syftet med dina kommentarer om detta. En judisk person berättade om sin rädsla, du säger att man inte behöver vara jude för att vara rädd och börjar prata om andra grupper. Jag förstår inte vitsen med att lägga till det. Men jag känner inte dig såklart.
Det kommer som statistik senare på valmyndighetens sida.Gick in på valmyndigheten och kollade min kommun Sundbyberg. I ett av Hallonbergebs områden har övriga fått 4,1% och jag gissar att många går till Nyans. Det skulle vara intressant att se deras röster räknade separat.
Pehrson tackar LUF, själv saknar jag när LUF stod upp för mer mjuka värderingar som att legalisera narkotika och nekrofili.