R
Raderad medlem 68338
Åh gud, jag vill inte ha JÅ som statsminister, jag ville ju ha den första valda kvinnan
Det behöver du ju dock inte oroa dig för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh gud, jag vill inte ha JÅ som statsminister, jag ville ju ha den första valda kvinnan
Nej, men varför förneka att det är ett trauma och en rädsla som få andra människor kan förstå?En behöver ju inte vara jude för att vara det dock. Räcker ju att vara kvinna, hbt-person eller rent allmänt gilla tanken på allas lika värde
Nej, men varför förneka att det är ett trauma och en rädsla som få andra människor kan förstå?
En behöver ju inte vara jude för att vara det dock. Räcker ju att vara kvinna, hbt-person eller rent allmänt gilla tanken på allas lika värde
Är det verkligen bara jag som reagerar på hur mycket det dricks på partiernas valvakor?
Är det verkligen bara jag som reagerar på hur mycket det dricks på partiernas valvakor?
Det är dom alltid hur dåligt det än gårFattar inte varför C är så glada?
Nej, men varför förneka att det är ett trauma och en rädsla som få andra människor kan förstå?
L blir kvarHoppas på ett sk gudomligt ingripande och L trots allt missar spärren, då skulle det väl lösa sig ändå
Hoppas på ett sk gudomligt ingripande och L trots allt missar spärren, då skulle det väl lösa sig ändå