Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig så bedrövad över hur mycket hat det finns hos folk.Snart är det slutsnackat om vem som är näst största parti
Jag tror dom räknas senare..Jag sitter också med gråten i halsgropen, särskilt som jag inte vet om de redan räknat utlandsrösterna eftersom de är allmänt blåa. Hur kan det här hända i Sverige?
Isof är det körtJag tror dom räknas senare..
Jag sitter också med gråten i halsgropen, särskilt som jag inte vet om de redan räknat utlandsrösterna eftersom de är allmänt blåa. Hur kan det här hända i Sverige?
Den fråga som nu är aktuell är vilka partiledare som får sparkenKänner mig så bedrövad över hur mycket hat det finns hos folk.
Det är de som kommer på onsdag som det pratas så mycket om.
Kristersson ryker först.Den fråga som nu är aktuell är vilka partiledare som får sparken
Sverige har ju en bedrövlig sjukvård med köer. Varför skulle dom flytta hem till dettaJa då är Sverige fucked. De röstar (majoriteten) höger och sedan när de behöver sjukvård så flyttar de hem till Sverige igen.
Vissa kommer kanske få en obehaglig överraskning
Inte om högern vinner. Då blir det Annie som svek borgarnaKristersson ryker först.
Så partiledarnas arbete är viktigare för dig än de svenskar som kommer dö på grund av högerns styre?Den fråga som nu är aktuell är vilka partiledare som får sparken
För att slippa betala för vården i det landet som bor i.Sverige har ju en bedrövlig sjukvård med köer. Varför skulle dom flytta hem till detta