Bukes Valvaka

Vilket parti röstar du på till riksdagen?

• V

Röster: 73 18,4%
  • S

Röster: 119 30,0%
  • MP

Röster: 54 13,6%
  • C

Röster: 57 14,4%
  • L

Röster: 15 3,8%
  • KD

Röster: 7 1,8%
  • M

Röster: 44 11,1%
  • SD

Röster: 23 5,8%
  • Annat/ Blankt

Röster: 5 1,3%

• Antal omröstningsdeltagare
    397
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sverige har ju en bedrövlig sjukvård med köer. Varför skulle dom flytta hem till detta

Den är fortfarande gratis och tillgänglig för alla medborgare. Men jag tror nog ändå att många av de som bor utomlands och röstar har löst sjukvård i det land de befinner sig.

Jag orkar inte. Jag har varit så rädd inför idag och så fick jag lite hopp och nu tappar jag allt igen. Drygt hälften av distrikten räknade, då kanske det inte svänger tillbaka igen?

Om det blir så jävligt är det upp till oss andra att hålla fanan högt. Fascistjävlarna ska inte få förstöra mitt land!

Edit: Vi som faktiskt kan vår historia har förebilder att se upp till... jag säger bara Weisse Rose.

Jo, men tänk då om S kunde markerat emot koranbränningar och hets mot muslimer i större utsträckning... för det har man verkligen inte gjort nu. Men ja, man nåt kanske inte fram till vissa väljare av andra skäl.

Jag tror det är en större fråga än så, och en trend man ska ta på allvar (och det vet jag att man gör lokalt också, det är ju på riksnivå folk är överraskade över dem).

Edit: jag har ett Stockholmsperspektiv när jag skriver "lokalt". De har ju varit aktiva på andra ställen också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Görel
·
  • Omröstning Omröstning
Bukefalos Har under några dagar postat en del trådar. Har upplevt en stundtals hätsk stämning Det har varit i mitt tycke utöver socialt...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 505
Senast: hollypolly
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 738
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023