För att vi har en fantastisk sjukvård som inte ruinerar människor.Sverige har ju en bedrövlig sjukvård med köer. Varför skulle dom flytta hem till detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att vi har en fantastisk sjukvård som inte ruinerar människor.Sverige har ju en bedrövlig sjukvård med köer. Varför skulle dom flytta hem till detta
Killgissar att han är den enda som kommer ryka (om de skulle förlora som block då, annars ryker han nog inte).Kristersson ryker först.
Sverige har ju en bedrövlig sjukvård med köer. Varför skulle dom flytta hem till detta
Ja poströsterna och utlandsrösterna räknas i efterhand sa de på SVT innan.Jag sitter också med gråten i halsgropen, särskilt som jag inte vet om de redan räknat utlandsrösterna eftersom de är allmänt blåa. Hur kan det här hända i Sverige?
Inom EU gäller försäkringskassans sjukvårds kort.För att slippa betala för vården i det landet som bor i.
JÅ kommer inte bli statsminister, även om blocket blir större.Åh gud, jag vill inte ha JÅ som statsminister, jag ville ju ha den första valda kvinnan
Jag orkar inte. Jag har varit så rädd inför idag och så fick jag lite hopp och nu tappar jag allt igen. Drygt hälften av distrikten räknade, då kanske det inte svänger tillbaka igen?
Jo, men tänk då om S kunde markerat emot koranbränningar och hets mot muslimer i större utsträckning... för det har man verkligen inte gjort nu. Men ja, man nåt kanske inte fram till vissa väljare av andra skäl.
Nja, om SD går om M så har Kristersson misslyckats kapitalt.Inte om högern vinner. Då blir det Annie som svek borgarna
Bara om man är ute och reser. Har man flyttat gäller andra regler.Inom EU gäller försäkringskassans sjukvårds kort.
Jag tänkte att SD är större än M, men kanske det är inte vad som räknas när det gäller den posten?JÅ kommer inte bli statsminister, även om blocket blir större.
Man har rätt att bo i EU land 6 mån per år för EU kortetBara om man är ute och reser. Har man flyttat gäller andra regler.
Nej, det ska accepteras av de andra i blocket också.Jag tänkte att SD är större än M, men kanske det är inte vad som räknas när det gäller den posten?
Fick ett väldigt ledset sms av en vän med judiskt påbrå. H*n har i sin släkt personer som dött i koncentrationsläger som Auschwitz. H*n är väldigt ledsen över valresultatet.