Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker samma sak?Fattar inte varför C är så glada?
Vill tipsa om namninsamling för att grundlagsskydda demokratin. Hade varit trevligt om den ändringen hinner före SD:s planer på det motsatta.
Jag är inte nykterist på något sätt men stör ändå ihjäl mig! Kanske omedveten förflyttning av frustration från hur resultatet verkar bli till partideltagarnas alkoholkonsumtion?Tja, fira eller gravöl liksom. Det är inget jag har problem med, det har varit en lång och intensiv valkampanj.
Nu kommer Lööf inte undan. Nu måste hon förklara det dåliga resultatetVille de som är på Cs party att partiet skulle gå med i alliansen? Så spännande är det väl inte att Lööf kommer snart att hålla tal?
Tack för tipset!Vill tipsa om namninsamling för att grundlagsskydda demokratin. Hade varit trevligt om den ändringen hinner före SD:s planer på det motsatta.
Ville de som är på Cs party att partiet skulle gå med i alliansen? Så spännande är det väl inte att Lööf kommer snart att hålla tal?
Jag tänker på de som står där och firar, jag undrar hur de tänker. Om de tänker som du skriver ovan, dvs de gillar inte Lööf, så hade de väl gått till ett annat parti?Nu kommer Lööf inte undan. Nu måste hon förklara det dåliga resultatet
Satan vad det började bränna i bröstet nu. Trodde inte detta skulle påverka mig så mkt som det faktiskt gör! Idiotisk tanke såklart men har liksom stängt av
Vinner högern blir Lööf utan IGENHon vänder väl kappan efter vinden igen, skulle inte förvåna mig.
Gick in på valmyndigheten och kollade min kommun Sundbyberg. I ett av Hallonbergebs områden har övriga fått 4,1% och jag gissar att många går till Nyans. Det skulle vara intressant att se deras röster räknade separat.
Det skulle isåfall verkligen visa hur (o)seriöst hon egentligen tar den ideologinHon vänder väl kappan efter vinden igen, skulle inte förvåna mig.