Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men tänk då om S kunde markerat emot koranbränningar och hets mot muslimer i större utsträckning... för det har man verkligen inte gjort nu. Men ja, man nåt kanske inte fram till vissa väljare av andra skäl.Jag tror mer det har att göra med att de lyckats nå väljare som inte andra lyckats med. Och framgången är egentligen inte så förvånande som den är tragisk, dessa områden är ju en del av samhället, precis som alla andra. Och SD med kompisar som koranbrännaren polariserar och hetsar mot muslimer, medan Nyans polariserar och hetsar för muslimer.
Haha snart dags för bröllop mellan Sansa och Ramsey, det känns väl ungefär så det kan bli om vi har oturFörlåt skratt reaktionen, undrade vad the red wedding skulle motsvara isåfall
Orkar inte valvaka. Kollar på Game of thrones istället. Känns ungefär lika upplyftande.
Red wedding är det enda jag känner till, sorryHaha snart dags för bröllop mellan Sansa och Ramsey, det känns väl ungefär så det kan bli om vi har otur
Nu är alla landskap röda, tänk om det kunde bara hålla sig såNär det gäller landskapen på Aftonbladets karta så är det väldigt rött över hela Sverige än så länge, bara Dalarna som är gul(brunt).
Jo men klickar man sig in i kommunerna så ser man att det är bara 1 eller inga distrikt färdigräknadeJust nu ser det VÄLDIGT trevligt ut när det gäller regionvalet i Sthlm iaf
Ser ju ut som om Ebbaterandet inte funkade så bra vad gäller att lura stockholmarnaJust nu ser det VÄLDIGT trevligt ut när det gäller regionvalet i Sthlm iaf
Tack för kvällens hittills bästa inlägg, nu känns det lite bättre.Just nu ser det VÄLDIGT trevligt ut när det gäller regionvalet i Sthlm iaf
Men det är väl för att du då kollar på resultat för kommunröstning? De börjar med riksdagsrösterna, där är mer än hälften av rösterna räknade. Till kommunval är nu bara 56 av 598 distrikt räknadeJo men klickar man sig in i kommunerna så ser man att det är bara 1 eller inga distrikt färdigräknade
Bara 1 mandat nu? Vart tog de fyra andra vägen??Faaan, jag orkar inte med att skillnaden mellan blocken minskar.