Borttagen tråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Borttagen tråd.

Fast får man skriva så här?

Marthus wermlandus travus?? (martha)
eller
Nafayettus knäppus ettigus? (jag själv)

Humlus Bumblicus? (Humlan)

Hovslagerius expertus (ameo)

Dräktigus expertikus? (CK)

ATPpåäng? (inte_ung)

Nallus gosigus (Pooh)

AM

Nä, jag har inte talat med nicket själv. Det skulle väl knappast vara lönt va? Jag tror nog att den skulle neka... lite pinsamt att bli påkommen med att ljuga hejdlöst. :smirk:

Däremot så har nicket försagt sig tidigare och det finns folk här som känner den som nicket utger sig för att vara. :mad: Den drabbade kommer att bli tillfrågad....
Vad är det du inte fattar? :confused:

Det är inte så svårt att luska ut vem du är...vad du gör och vad för folk du umgås med.....:smirk:
liiiite överdriver du iallafall......

*du vet...martha har ett ganska stort kontaktnät........*det vill gärna bli så när man är så bra som jag är........hehe...

Jag är inte korkad men istället för att vara kryptisk så kan du ju säga vilka du menar.... Jag anar ju men säg det istället....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Det här blir det mest privata jag skrivit. Och jag har ALDRIG tagit upp det med någon, men jag har utvecklats någon sorts sexuell ångest...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 174
Senast: ekra
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 197
Senast: Shenzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 763
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama