Borttagen tråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Borttagen tråd.

Äntligen har vi fått hit Lobelia :D

Nu får du ta bort allt dumt jag skrivit :bump:

Fast jag anser fortfarande att tråden skall sänkas i sjön.. :eek:

AM

Knapplån....

Nu vet jag varför tråden blev flyttad ok då är det helt ok!

Ang att H sa att den hade tagit medalj i OS så kan ni läsa det i den låsta tråden på gnägg. Och ja... jag VET att den inte är den den utger sig för att vara. Men det som är mest pinsamt är egentligen att gär sitter folk med ett visst rykte om sig i hästvärlden och försvarar bedragarna. Det är ju skämmigt om något. Vissa borde tänka på sitt rykte. Tänk på att här finns folk som känner de personer som andra utger sig för att vara. Det är så lätt att fråga dem om de är här eller inte. I det aktuella fallet så vet vi vem det eg är som gömmer sig bakom nicket.

Dessutom har jag aldrig någonsin sagt att kända personer inte är här! Läs inte in saker som jag inte har sagt.

Skärpning!

Ps.... Nu fick jag ta bort det som jag egentligen hade tänkt skriva om er....

Mrs_Malfoy skrev:
det sitter folk här och påstår att de har varit i Aten och tagit medalj

Hörru Malpåsen, jag tror att DIN fantasi just nu spelar dig ett spratt.

Vad är det som säger att "Sydligare Länder" = Athen?
Eller att "peng" = Bronsmedalj i OS.

Ärligt talat så tror faktiskt jag att den användaren driver med dig.
Jag har INGEN aning om vem det är, men jag tror att den visst har kommit hem med en medalj från ett sydligare land.
Kanske en Guldmedalj i Franska Gärsgårds-serien eller något sådant.

Samt att den på något vis var med till Athen.

Om man då framför saker på ett visst sätt, så kan man få Malpåsar att lägga ihop 2 och 2 och få 5.

Denne Någon har säkert jättekul just nu!

Ja, det är det faktiskt. Men jag tycker det är konstigt att du kan kalla mig öknamn utan att det händer något.....

Men kan du inte förklara hur och varför du vet att jag förstår? Bara säga att "jag vet" är liksom inte så övertygande.

/Jane

Men vad löjligt att kalla mig dessa namn..... Har ni inget bättre för er?

Den som det handlar om har gått ut med namn en gång i tiden ja. Vi vet vem den försöker utge sig för att vara. Läs dessutom i OS-trådarna så ser nog tom du vem det är som åsyftas......

Jag har som in andra borttagna inlägg "öknamn" på andra anv också....det finns dom som kallar mig märta...inte hetsar jag upp mig för det......

Vad folk tänker kan man ju inte påverka....eller hur....

Har du pratat PERSONLIGEN med nicket??? Jag skulle gärna vilja veta det....och sitta som en liten snäcka på din axel då :angel: ( men det skulle väl bli för varmt åt mig då...)

Tja... en gång i tiden så råkade nicket avslöja sig. Det finns människor med bra minne. Sen att jag känner folk som vet vem det är som sitter och försöker utge sig för att vara en specifik person hjälper ju också...

martha skrev:
varför kan då inte en människa med meriter kunna vara på buke??? Det är ju du som inte fattar.....
För det är ju det som menas....att en så meriterad person "springer väl inte på buke och då måste det vara ljug" :crazy....
Var i följande inlägg påstår Malfoy att människor med meriter inte kan vara på Buke? Var i följande inlägg påstår Malfoy att "en så meriterad person springer väl inte på buke och då måste det vara ljug"?
Mrs_Malfoy skrev:
Varför togs min tråd som handlade om personer som inte var vad de utgav sig för att vara bort? Jag tycker det är bra att fler får upp ögonen för detta faktum och särskilt nu när det sitter folk här och påstår att de har varit i Aten och tagit medalj och att detta då inte har ett uns sanning i sig. Att sitta och hitta på sådana saker när den de utger sig för att vara inte har en aning om vad som händer är det faktiskt ganska så hemskt. Är inte det straffbart förresten?

Mrs_Malfoy skrev:
Dessutom har jag aldrig någonsin sagt att kända personer inte är här! Läs inte in saker som jag inte har sagt.
:bow:

Det senare är ju så himla typiskt för Buke-folk...

här är ett inlägg av fio (som ju ingår i den berömda trean :angel)

--------------------------------------------------------------------------------

Så du tror att Malin Baryard , Peter Eriksson, Peder Fredricson, Rolf Göran Bengtsson sitter här och skriver inlägg???
---------------------------------------------------------------------------------

...och varför inte??? frågar jag då...och varför skulle det vara så otroligt att en av dessa kanske kan skriva ett inlägg på buke???

-----------------------------------------------------------
Det senare är ju så himla typiskt för Buke-folk...
-----------------------------------------------------------

...och ???? vem är buke folk??? är det du och malfojj....?? eller menar du mig specifikt??

Ja, skilj på Tupolev och fio. Namnen stavas inte ens lika, så det är inte sådär jättelätt att blanda ihop oss. :smirk: Det var fio som sade att eliten inte sitter här och skriver inlägg, inte jag eller Malfoy.

Du är en av de jag syftar på. :smirk:

Du har helt rätt Tupolev! Vissa , ingen nämd ingen glömd, här på buke har en förmåga att läsa saker som ingen har skrivit. Undrar om de lider av hallucinationer... ;-)

Till martha... vad är den berömda trean egentligen? Du, nafayette och elektron eller?

Men vad har jag sagt om dig ???????

..och du är inte bukefolk??? vad är du då???

VEM menar mallojj då??? Du som är så involverad kanske kunde tala om det för mig....
..och VARFÖR skulle det vara så otroligt och desutom osanning att nicket verkligen ÄR den som den utger sig vara?? Sen har jag inte fått svar av henne ifall hon bara hgenom hörsägen fått höra att det är osanning, eller om hon talat PERSONLIGEN ,ed nicket(vilket jag VET att hon inte har, by the way)

...och är du utsänd för att försvara mallan???...eller varför VET du så mycket om just detta.....skulle gärna vilja ha svar på frågorna.....inte ens jag är så korkad att jag inte fattar vad som står mellan raderna :crazy:

----------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Ja, skilj på Tupolev och fio. Namnen stavas inte ens lika, så det är inte sådär jättelätt att blanda ihop oss.
-----------------------------------------------------------------------

Det var faktiskt du som sa att jag blandat ihop er...inte jag .......

Jag vill inte säga det, men du är väl inte så korkad att du inte vet det själv????

HAR du pratat personligen med det aktuelle nicket???????

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 104
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Det här blir det mest privata jag skrivit. Och jag har ALDRIG tagit upp det med någon, men jag har utvecklats någon sorts sexuell ångest...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 174
Senast: ekra
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 197
Senast: Shenzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 763
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama