Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mrs_Malfoy skrev:det sitter folk här och påstår att de har varit i Aten och tagit medalj
Var i följande inlägg påstår Malfoy att människor med meriter inte kan vara på Buke? Var i följande inlägg påstår Malfoy att "en så meriterad person springer väl inte på buke och då måste det vara ljug"?martha skrev:varför kan då inte en människa med meriter kunna vara på buke??? Det är ju du som inte fattar.....
För det är ju det som menas....att en så meriterad person "springer väl inte på buke och då måste det vara ljug" :crazy....
Mrs_Malfoy skrev:Varför togs min tråd som handlade om personer som inte var vad de utgav sig för att vara bort? Jag tycker det är bra att fler får upp ögonen för detta faktum och särskilt nu när det sitter folk här och påstår att de har varit i Aten och tagit medalj och att detta då inte har ett uns sanning i sig. Att sitta och hitta på sådana saker när den de utger sig för att vara inte har en aning om vad som händer är det faktiskt ganska så hemskt. Är inte det straffbart förresten?
Mrs_Malfoy skrev:Dessutom har jag aldrig någonsin sagt att kända personer inte är här! Läs inte in saker som jag inte har sagt.
Nafayette skrev:Den berömda trean är:
Nafayette, Nafayette och Nafayette.
AM