Nämner inget om tidsbrist, den läxan lärde jag innan DL1
Det där är helt och hållet dina egna ord. I början visste jag inte vad jag skulle tro men tycker inte du tillfört något med dina teorier utan håller de flesta neutrala eller vill titta mer på folk och läsa in dig. Precis som Q gjorde.
Inser att det är lite klumpigt skrivet, sitter nästan bara med mobilen, men vad jag menade var att eftersom Q var illa ute det kom två röster på henne så var ju de andra i lyan tvungna att väga upp detta (genom att rösta på Em) för att kunna rädda Q istället för att ligga lågt och kanske rösta på någon annan. Jag är ganska säker på att alla ulvar röstade på Em den lynchen men jag har ju såklart inga bevis för det. Sen blev det lite snabbt där att jag skrev att offra Q ser jag, det var ju inte förrän nästa DL, men nog måste väl lyan snackat ihop sig även om det?
Det kändes lite som ett påhopp "titta hon skrev exakt antal ulvar - hon är i lyan!" Men visst kan jag förstå att det kändes lite underligt eftersom
det gått en tid sen det drogs upp sist och det är kanske lätt att glömma sådant när man är lite rädd att bli outad? Och försöka hitta onda?
Jag är misstänksam mot både Mirtai och Habina och var det länge även mot Idahoe men eftersom LenaH uppfattar henne som god så har jag fått ge lite avkall på de tankarna. Hade egentligen velat rösta på Mirtai men vill hålla rösterna samlade så
supersonic röstar på Habina
Kommer inte kunna vara online förrän senare ikväll - Malmö spelar Champions ikväll!