Om någon vill ha tips till hbtq-rutan så har SelmaStories gjort en fin lista:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört flera som inte gillat den, undrar om det är nån rejält dålig översättning? Jag lyssnade på den på engelska och älskade den!
Jag tyckte inte den var dålig, bara att jag gillade de första i "serien" bättre.Jag har hört flera som inte gillat den, undrar om det är nån rejält dålig översättning? Jag lyssnade på den på engelska och älskade den!
Kommer nog satsa på bok med/av HBTQ-person härnäst, har rätt mycket att välja på där som jag är sugen på.
Jag kryssar rutan där djur/påhittat djur spelar stor roll med boken De sista rummen. I boken har både hund och rödhake viktiga roller/symboler. Kan dock inte säga att boken är läsvärd trots det så inget jag rekommenderar!
Har tolkat det som du och tänkte läsa om Bilbo eller Jurassic Park om jag hinner med den rutan. Har några andra före på läslistan.Fast varken hund eller rödhake är väl utrotade? Eller påhittade? Eller har jag fattat fel? Jag trodde jag var tvungen att läsa en dinosaurie- eller enhörningsbok (med en 7-årig kille och en 5-årig tjej hemma vore det visserligen inget som helst problem...).
Åh jag läste inte rutan ordentligt trodde det var djur/påhittat djur. Aja får väl flytta skräpboken till valfri dåFast varken hund eller rödhake är väl utrotade? Eller påhittade? Eller har jag fattat fel? Jag trodde jag var tvungen att läsa en dinosaurie- eller enhörningsbok (med en 7-årig kille och en 5-årig tjej hemma vore det visserligen inget som helst problem...).