Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte lättläst men heller inte fantasy utan faktabok - Dinosauriejägarna av Deborah Cadbury. Jurassic Park av Michael Crichton är hyfsat lättläst, och är väl mer åt lite science fiction än fantasy. Harry Potter är lättläst, liksom Michael Endes böcker.Jag kan kryssa HBTQ med Hålla andan av Flora Wikström, som jag verkligen gillade.
Kvinnor i uniform, om än inte polis/brandman/osv. finns i Avlivningskliniken Tusenskönan av Martina Montelius, som jag också var mycket förtjust i. Såklart, för hon är fantastisk.
Har då fyra rutor kvar, vilket jag borde klara under två lediga dagar men jag vågar nog faktiskt inte räkna med det Tyvärr passar ingen av böckerna jag håller på med in i någon av rutorna heller, åtminstone inte än så länge...
En någon läst på tv / i film / i en bok borde jag kunna lösa tänker jag. Ska kolla Gilmore Girls-listan, kanske kan jag matcha någon där faktiskt.
One hit wonder kanske också går att få till, om jag hittar någon käck kortroman.
Kärlek i titeln, tja, nog kan man klämma en feelgood på ett par timmar. Ska kolla.
Men utrotat eller påhittat djur... suck. Någon som har något på den som helst inte är fantasy, eller om det är fantasy, något jättelättläst för folk som inte gillar sånt?