Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den funderade jag också på till den rutan, då jag hade för mig att jag läst att den skulle bli film. Men hittar nu bara att den är planerad som serie på Netflix. Var har du sett att den kommer på bio?Jag har kryssat nästa ruta. Det blev Malin Persson Giolito - Störst av allt. Kryssade den i rutan för en bok som kommer på bio 2019, det var någon som tipsade om det.
Jag tyckte att den var sjukt bra! Läste "Bara ett barn" innan jul, men denna var mycket bättre. Jättebra inläsning av Lo Kauppi också. Den blev en ny vändning i nästan varje kapitel, spännande hela vägen. Rekommenderar starkt.
Två nya kryss.
Från Goodreads best of 2018: Leah on the Offbeat av Becky Albertalli. Gillade den mycket.Visa bifogad fil 24663
Av debuterande författare: Amanda's wedding, Jenny Colgans debutroman. Helt ok, ganska rolig. (Hoppas jag inte helt missuppfattat denna ruta, i så fall får jag ändra och läsa något annat. )
+ @majola , jag tycker att streamingtjänst kan räknas på den rutan medDen funderade jag också på till den rutan, då jag hade för mig att jag läst att den skulle bli film. Men hittar nu bara att den är planerad som serie på Netflix. Var har du sett att den kommer på bio?
Visst är de fantastiska?? Och casten till filmen sen dåNu går det undan här.
En bok som blir film under 2019: Artemis Fowl. Hur har jag kunnat missa detta förut? Så jäkla underbart!
Visa bifogad fil 24691
Det kommer nog bli himla bra! Hat längtat efter film sedan första boken släpptes 2003Visst är de fantastiska?? Och casten till filmen sen då
Jag är klar med bok nummer 4. Kryss i en helt annan ände av brädet, det kommer ta tid att få ihop en hel rad
Jag har läst Britta och Silver av Lisbeth Pahnke, det är bok nr 2 i serien om Britta Daniels och hennes hästliv. Det är en fantastisk serie som fortfarande håller och känns aktuell fast den skrevs redan på 60-talet. Britta rider på ridskola och drömmer om en egen häst. Samtidigt hjälper hon sin vän Eva Lena med hennes lilla russ och Eva Lenas farfars unghäst, en welsh pony vid namn Silver.
Känslan för hästarna, språket och relationerna är så fina i Britta och Silver. För mig är det verkligen en av världens bästa hästserier
Åh vad roligt, jag hade ingen aning om att den skulle filmatiseras! Den var en av mina bästa läsupplevelser 2018Jag har kryssat nästa ruta. Det blev Malin Persson Giolito - Störst av allt. Kryssade den i rutan för en bok som kommer på bio 2019, det var någon som tipsade om det.
Jag tyckte att den var sjukt bra! Läste "Bara ett barn" innan jul, men denna var mycket bättre. Jättebra inläsning av Lo Kauppi också. Den blev en ny vändning i nästan varje kapitel, spännande hela vägen. Rekommenderar starkt.
Mina brukar mest ha diverse kaffefläckar samt hundöron (ja, jag är en sån!)Här har vi då pocketmördaren Är jag ensam om att pocketböcker alltid ser ut så här efter att ha blivit utlästa?
X: Den sista platsen av John Ajvide Lindqvist blir mitt femte kryss på brickan. Jag trodde att jag skulle få peta in den här på "en valfri bok" men slutet förvånade mig verkligen (jag trodde jag var sååå smart och hade listat ut allt men tji fick jag ), så den får landa där i stället. X är den sista boken i trilogin om Platserna och är en långsam skräckroman rätt typisk för författaren. Mindre obehaglig än föregående bok (Rörelsen) men så otroligt väl sammansatt och knöt tillbaka till de föregående böckerna på ett jättefint vis. Jag bara älskar hur John skriver in djur-karaktärer i så gott som alla sina romaner!
Mina brukar mest ha diverse kaffefläckar samt hundöron (ja, jag är en sån!)