Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag är okOch en fråga på Goodreads 2018. Är det vinnarna som gäller eller kan man ta någon av de nominerade?
Toppen. Då har jag en planerad bok för varje ruta. Så får vi se om jag hinner läsa alla...Det tycker jag är ok
31maj skrev jag i trådstarten, så vi kör på det tänker jagÄnnu ett kryss: En klassiker du länge tänkt läsa blev Frankenstein: eller den moderne promethius av Mary Shelley.
Som förövrigt i stortsett inte har en enda likhet med de filmatiseringar som finns, är sjukt seg och rent allmänt en besvikelse. Typ.
Visa bifogad fil 28256
Hur länge håller vi på? Slutet på maj eller början? Har glömt och börjar få lite panik att inte hinna fylla brickan.
Tänkte inte på att kolla där! tack för svar iaf! /Med vänlig hälsning, förvirrad och slutkörd31maj skrev jag i trådstarten, så vi kör på det tänker jag
Den är katastrofal! det är det enda underhållande med bokenLyssnar på Stay Metal. Herregud vad kass inläsningen är. Inte nog med att författaren/uppläsaren har någon slags forcerad machoröst - här och var hör man också hans familj i bakgrunden! Liksom sååå oseriöst så att det finns inte!
Ligger i en hög någonstans hemma och sprider dåligt samveteKryssar "tips från bibliotek/bokhandel" med Factfulness av Hans Rosling. Boken fanns med bland personalens tips på Adlibris.
Har läst den lite i omgångar. Mycket bra och tänkvärd. Jag anser mig välutbildad och hyfsat informerad avseende omvärlden men har fått ett nytt sätt att se på vissa saker. Bör läsas!
Visa bifogad fil 28221
Ännu ett kryss: En klassiker du länge tänkt läsa blev Frankenstein: eller den moderne promethius av Mary Shelley.
Som förövrigt i stortsett inte har en enda likhet med de filmatiseringar som finns, är sjukt seg och rent allmänt en besvikelse. Typ.
Visa bifogad fil 28256
Hur länge håller vi på? Slutet på maj eller början? Har glömt och börjar få lite panik att inte hinna fylla brickan.
Jag är en over achiverJösses vilka ambitioner! Själv är jag glad om jag hinner få ihop 5-6 böcker!