Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde kryssat min senaste -valfri bok, Semiosis, som oväntat slut när jag tänker efter. Det var oväntat jättetråkigt. Alltså jag minns inte ens slutet för det var liksom bara att författaren slutade skriva just där. Det kändes faktiskt oväntat. Jag kanske placerar om den om jag inte hittar någon annanJag tycker ändå att den räknas som oväntat slut, även om du var smart och såg igenom det
Skulle faktiskt vara kul med tips på någon spännande bok som på riktigt faktiskt har ett oväntat slut. Kan inte minnas sist jag läste något där jag faktiskt uppriktigt blev förvånad över slutet.
Dåså, tre till
Circe, Madeleine Miller (måste ni läsa, jättebra ) samma bokstav förnamn efternamn
Den var väldigt bra, helt fantastisk faktiskt.Åh, kan du inte berätta mer om den? Jag vet typ inget förutom att boken är så jävla fin i engelsk version. Den kommer på svenska, med inte alls lika fint omslag i mitt tycke snart, så funderar på om jag ska vänta tills dess. Kanske läsa den på svenska och äga på engelska? Eller bara äga.
Typiskt jag hade bestämt mig för vilken jag skulle läsa som bok någon läst i en film, men har glömt vilken det var.Kryssar två på en gång. Båda blir bingo och nu siktar jag på full bricka!
På "bok någon läst i en annan bok" blir det Fantastic Beasts and Where to Find Them av Newt Scamander/JK Rowling.
På "klassiker du länge tänkt läsa" blir det Förvandlingen av Franz Kafka.
Guernseys litteratur och potatisskalspajsällskapJag har fortfarande inte hittat en ”one hit wonder”. Började på svindlande höjder av Brontë men inläsaren låter så jävla uttråkad att jag inte pallar med.
Tips någon?