Skitdålig faktiskt. Fascinerande att den hyllats så.Stay Metal utspelar sig i Enköping. Sambon hälsar att den var rätt dålig, men det kanske en kan ha överseende med om det är i rätt miljö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skitdålig faktiskt. Fascinerande att den hyllats så.Stay Metal utspelar sig i Enköping. Sambon hälsar att den var rätt dålig, men det kanske en kan ha överseende med om det är i rätt miljö
Jag tycker hon har svårt att knyta ihop böckerna, för mig känns liksom slutet alltid som om hon drabbats av skrivkramp eller tidsbrist eller så och försökt komprimera ihop det på minsta möjliga antal sidor. Framförallt i Nattfilm och Neverworld. Men jag älskar böckerna ändå@Killaloe Pessl - vilket är problemet du ser med henne? Bara nyfiken. Jag tokgillade katastroffysiken men tyckte att Nattfilm var rätt ointressant.
Aha, jag förstår. Jag minns inte sluten tillräckligt väl för att minnas det men jag kan mycket väl tänka mig att du har rätt, för hon lägger ju ribban väldigt högt med alla utlagda trådar.Jag tycker hon har svårt att knyta ihop böckerna, för mig känns liksom slutet alltid som om hon drabbats av skrivkramp eller tidsbrist eller så och försökt komprimera ihop det på minsta möjliga antal sidor. Framförallt i Nattfilm och Neverworld. Men jag älskar böckerna ändå
Ja det är ju många av trådarna som gör böckerna så bra så det känns lite snopet liksom när hälften bara tappas bort. Framförall i Nattfilm som ju är så himla lång dessutomAha, jag förstår. Jag minns inte sluten tillräckligt väl för att minnas det men jag kan mycket väl tänka mig att du har rätt, för hon lägger ju ribban väldigt högt med alla utlagda trådar.
Joo, men det är en barnbok, eller något, så jag skulle nog säga att antingen är man ett totalt galet fan av Game of Thrones för att läsa den och då kan man njuta ändå. Men admin kanske kan lägga in en varningDet var rätt mycket spoilers där @Badger