Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Well nu har ni sett "Fille", "Spaniz" och här kommer Brian som inte ägs av mig men som jag haft i träning för nån vecka. En härlig individ som är full av energi, tankar och vilja (inte alltid samspelt med min) :P
Det har hänt en hel del på denna ändå korta tiden och i helgen gjorde vi ett litet delprov i form av en Lc:2 och Lb.1 med klart godkänt. En hedrande 2a plats på 66,48% i första och 61,38% i andra(trots att han var både trött och upprörd över div händelser runt ikring honom).
Kl på mig själv. Dressyr igår igen på brunstig häst som inte alls ville att man knep med benen.. Vi insåg rätt snabbt att vi inte skulle kunna få så mycket gjort annat än att jogga några varv och tog en galopp på grässlingan istället vilket uppskattades mer..
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.