Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V
visst är det det, hon verkar vara lite av en kändis
Är det Quanta montro?
visst är det det, hon verkar vara lite av en kändis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Quanta montro?
KL
Blev fotograferade idag för en gång skull.. brukar ju mest smyga här inne och kolla på andras fina bilder
Trillade ju av i höstas och fick en liten fraktur i ryggen så blev ett bra tag utan ridning. Såg det som ett ypperligt tillfälle att skaffa en medryttare med hoppinriktning så nu ska dressyrhästen debutera på hoppbanorna 1 m och 1,10 i år. Så nu är han mer hopp än dressyrhäst då jag insett att jag inte har nerver till att tävla
*kl*
Snart snart snart ska jag börja skritta min gamle häst igen
Tills dess tar vi en promenad eller två med ynglingen
Jag har ju förresten haft (eller eg varit beridare på stuteriet som fött upp den) en Quite Easy-Stanford-häst kom jag på
Han vann sitt 3-årstest och blev sedan bästa hopphäst i finalen, kvalade till 4-årschampionatet på en månad och gick vidare till dag 2 men där visade sig orutinen och han var trött och hade ner två bommar = missade finalen.
Visades sedan på bruksprovet av proffs som 5-åring men var inte alls i form. Nu är han 9 år () och glad valack
Så jag undrar vad din häst gör här på dressyr?
Hanterade henne en del som unghäst, då hon fortfarande ägdes av familjen P.
Har även ridit hennes bror en hel del, han är ju numera polishäst! Så du köper verkligen en häst med bra psyke