Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Kiwifrukt Haha, 165 cm resp. 187 cm
Haha, då är du förvisso åtta cm längre än vad jag är, men min ståtliga springare mäter hela 140 cm över havet, så det säger väl en del om höjdskillnaden. Grymt imponerad över hur du kan rida en så stor häst så fint.
Nu när dressyrsadeln har kommit fram så får vi kanske flytta in i den här tråden?
Treåring e. Bellagio som ska bli dressyrhäst när han blir stor och idag tog vi ett stort kliv ditåt när den vettiga sadeln åkte fram istället för den platta stjärtlappen till sadel som hopphästar går med med sadeln följde ett större rörelsemönster vilket gav piloten lite problem som fick klänga sig fast för glatta livet det är inte som att rida ponny direkt...
Tyvärr kan inte kameran hantera skymning så lägger in några bilder där det är lite finare väder
Lite bilder av halvskruttig kvalitet från idag och förra veckan. Vi lekte lite westernekipage idag. Synd att min mamma inte kan hantera en riktig kamera så bra, skulle vara kul med skarpa fina foton.
Haha, ser ju att jag bara har bilder i höger varv så bara för det måste jag visa en från vänster varv också.
Härligt ljus!Fick äntligen tummen ur och tog lite seriösa porträttfoton på den lilla ponnyhästen, får se när jag lyckas få med mig en fotograf då jag rider
Lite från idag.
Var inget strålande pass men så är det ju, det går inte super jämt.
Hon är lite svår nu, är rädd om munnen och då framförallt i högersidan så man får vara väldigt försiktig -det kan bli en tvärnit där hon kastar och slänger med huvudet om man inte passar sig. Hon blir kort och hög (spänd) och "av och på" eftersom hon kryper undan.
Det är svårt för hon är väldigt känslig i munnen redan innan och nu när det är ännu mer så blir det riktigt svårt att få till det. Lägg till lite extra energi nu när det börjar bli kallt med....
Hon är kollad i munnen, och då avlägsnades en vass tandflis som satt inkilad vid en tand på högersidan, så jag tror att det är nåt som sitter i -att hon är rädd att det ska göra ont.
Hursomhelst, såhär kan det se ut en vanlig dag när det inte flyter på lika lätt som det brukar
Är de möjligt att kolla henne i munnen själv? Vi gjorde lite samma på F och efter nå dar hade de fastnat en vass hösilageflis (eller var de lusern kanske) där rakt ner i tandköttet aj aj! Bara en tanke
Ja, jag kan såklart titta igen -men det var pga detta "överkänsliga" som vi hade tandkoll för en vecka sedan och då hittade de ju en tandflis som plockades ut så jag tror det hänger ihop med den.
Ja, jag kan såklart titta igen -men det var pga detta "överkänsliga" som vi hade tandkoll för en vecka sedan och då hittade de ju en tandflis som plockades ut så jag tror det hänger ihop med den.