• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Vinur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 287
  • Visningar Visningar 20 811
Ni ser så glada ut båda två! :) Vad heter Ärtan eg? Aldrig tänkt ta föl på henne? :)

Hon heter Erinka V. Starting
Hon är 16 i år och har inte haft för vad jag vet om.
Nu är hon ju relativt okomplicerad men hon har väldigt mycket nerv och har inte varit någon enkel häst. Tveksamt om jag skulle våga betäcka faktiskt 😅
Är för gammal för en reaktiv och galen unghäst 😂

Hon heter Erinka V. Starting
Hon är 16 i år och har inte haft för vad jag vet om.
Nu är hon ju relativt okomplicerad men hon har väldigt mycket nerv och har inte varit någon enkel häst. Tveksamt om jag skulle våga betäcka faktiskt 😅
Är för gammal för en reaktiv och galen unghäst 😂
Ahhh då förstår jag kopplingen (du har säkert skrivit det när hon var ny föresten) :). Åh så pass, va hon inte 14 typ igår 😆, tiden skenar. Okej, det kan jag förstås förstå, man vet ju inte om hon skulle nedärva så mycket förstås ☺️. Åh haha min nuvarande pålla var en ängel själv och lättare att rida som unghäst än min gamla bockmaskin till fjordgubbe 😆.

Ahhh då förstår jag kopplingen (du har säkert skrivit det när hon var ny föresten) :). Åh så pass, va hon inte 14 typ igår 😆, tiden skenar. Okej, det kan jag förstås förstå, man vet ju inte om hon skulle nedärva så mycket förstås ☺️. Åh haha min nuvarande pålla var en ängel själv och lättare att rida som unghäst än min gamla bockmaskin till fjordgubbe 😆.

Hon har ju en del sprak i stammen så njaaa 😅
Då skulle jag nog välja en ponnyhingst men då blir det väl en c-ponny som jag ändå inte kan rida 😂

1000019028.webp

Liknande trådar

Gnägg Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?! 4 5 6
Svar
109
· Visningar
11 646
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 225
Senast: ufot
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 434
Senast: WildHorse
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
12 758
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V