Jobb har jag så det räcker o blir över men kan befria dig från lite jobb, snäll som jag är. Skicka hit hästskrället!
Kom ner och extrajobba hos oss då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobb har jag så det räcker o blir över men kan befria dig från lite jobb, snäll som jag är. Skicka hit hästskrället!
Kom ner och extrajobba hos oss då!
Hoppla! Det var nära att jag fick ta fram tårtrecepten efter dagens träning. Jag visste ju att dom små rosa pillren var uppiggande men jag hade inte förväntat mig en rodeoserie efter typ första hindret. "Tyvärr" kom inte det med på film för alla var så upptagna med att garva åt den ystra hästen och den där tanten på ryggen som klamrade sig fast för glatta livet. Naturligtvis kom bocksprången i nerförslut också.
Lite fastnade på film iallafall. Fördelen med att träna på hemmaplan är att man kan tvinga på nån bekant att filma.
Det är EXAKT så Räser-Rådisen gör mot hinder... Jag (och du) måste lära oss att mjukna mer i handen o hänga med när de drar iväg annars motverkar vi ju bjudningen, det syns så himla bra på din film! Jag har tyckt att Råttan drar sig själv i botten men jag ska nog istället försöka hänga med mer...Hoppla! Det var nära att jag fick ta fram tårtrecepten efter dagens träning. Jag visste ju att dom små rosa pillren var uppiggande men jag hade inte förväntat mig en rodeoserie efter typ första hindret. "Tyvärr" kom inte det med på film för alla var så upptagna med att garva åt den ystra hästen och den där tanten på ryggen som klamrade sig fast för glatta livet. Naturligtvis kom bocksprången i nerförslut också.
Lite fastnade på film iallafall. Fördelen med att träna på hemmaplan är att man kan tvinga på nån bekant att filma.
Fina bilder! Och det gick ju bra sen iaf.... :-)67% i dressyren och felfri hoppning. Det var jättemånga som fick tidsfel så jag fick lite panik och red 12 sek inom maxtiden haha. Men har man ponny så är det bara att kapa lite svängar så rider man in det lätt.. Hoppas verkligen jag rider ordentligt i terrängen imorgon! Ser tydligen ut som en liten enstjärnig, men det förväntade vi oss
Det är EXAKT så Räser-Rådisen gör mot hinder... Jag (och du) måste lära oss att mjukna mer i handen o hänga med när de drar iväg annars motverkar vi ju bjudningen, det syns så himla bra på din film! Jag har tyckt att Råttan drar sig själv i botten men jag ska nog istället försöka hänga med mer...
Visst var det skönt när du nu äntligen fattat hur bra jag är på att analysera.....Jag avskyr att erkänna det men du har så rätt.
Visst var det skönt när du nu äntligen fattat hur bra jag är på att analysera.....
Detta passar väl här.. Hämtade hem mitt drömsläp från danmark i fredags! Dom flesta har redan sett det på fb... Dock tog jag inte det till den lokala dressyrtävlingar idag..kändes lite overkill. Men på vilken hopp eller ft som helst så passar det in! Ett boj magnum 3 hästars med bodel.. När jag kommer till stallet tror jag hela tiden att det är någon annans släp.. Visserligen sant då det är min sambo som köpte och betalade för det.
Du är så jävla värd det!!! Bra sambo som insåg det!
Vem är det som rider?Jag har kommit på ett bra knep. Om hästen springer fort och hoppar "högt" (= över 80 cm ) så ser ryttaren smalare ut. Speciellt om fotot är lite suddigt.
Skämt åsido, den lilla hästen med diagnoserna jobbar på fint och fick roa sig med några serier som lördagsgymnastik igår. Nu återstår bara att se om ryggen fotfarande är hel för vi hoppade lite högre än vad vi gjort sedan innan hon fick ryggdiagnosen. Tänk om jag har förstört allt nu?
Och så en bild från tidigare i veckan och se så lång och smaaaal ryttaren ser ut.
Vem är det som rider?