Bukefalos 28 år!

Bilder och filmer 2016

Eftersom jag bara lyckats lära mig instagram så får ni kolla filmklipp o bilder själva denna gången (det är massor) :rofl: Lyckades precis filma allt på Tiger innan mobilen sa upp sig. Den tålde iaf allt regn o allt grus, hehe.

https://www.instagram.com/theconnemara/

@Wilisia är så jäkla grym! Min trygga och otittiga häst är tillbaka och han har fått mer o mer fart under tassarna :D Nästan 67% i dressyren, 4 fel med en bom som rullade ner i hoppningen och 1.6 tidsfel hans första genomförda terräng och det viktigaste är att han är så GLAD igen :banana: :love:

De är anmälda till Tågarp också :D
 
Vi hann med en kort träning innan mörkret igår. Börjar så smått prova lite svårare saker. Igår invigde vi den nya spetsen, hästen höll på att välta när hon fick syn på den först, (DEN DÄR STOD INTE DÄR SIST VI VAR HÄR!) och tittade till första gången vi skulle hoppa, men sen började hon fatta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: Lady_S
·
Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
221
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
352
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp